هر زنبور عسل قادر به حمل چند دانه گرده است؟
یک کارشناس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت:‌ از گرده گل به‌عنوان یک غذای خارق‌العاده با ارزش غذایی زیاد، انرژی فراوان و تأمین‌کننده سلامتی یاد شده است.
 
الزام در رتبه‌بندی و بسته‌بندی بهداشتی تخم‌مرغ
غلامرضا توکلی - مدیر کل دامپزشکی استان البرز - اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای کیفیت تخم‌مرغ در استان البرز در حال اجرا است و عرضه تخم مرغ باید به‌صورت بسته‌بندی صورت پذیرد.
 
تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: برای استان‌های های مسافرپذیر سهمیه ویژه تری از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است.
 
خواص شگفت آور نفرت انگیز ترین بخش مرغ
ناصر رضایی‌پور دبیر انجمن علمی طب سنتی ایران در خصوص خواص پای مرغ در طب ایرانی اظهار کرد: پای مرغ از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است که معمولا اکثر افراد از آن بی خبر هستند و تمایلی برای مصرف این ماده غذایی ندارند.
 
چرا باید گوشت شترمرغ بخوریم
گوشت شترمرغ یکی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است
 
تشخیص جنسیت جوجه شترمرغ
شما با دانلود این فایل 5 صفحه ای به اطلاعاتی در خصوص تشخیص جنسیت شترمرغ دست خواهید یافت - سرفصل های این فایل به شرح ذیل است :
 
چگونه بفهمم که جوجه ام نر است یا ماده ؟
یک جوجۀ کوچک جوجه مرغ و یا جوجه خروس (cockerel) است. معمولاً از 4 تا 17 هفتگی را سن نوجوانی پرنده می دانند. جوجه ها را از روز 1 تا 18 هفتگی یا تا اولین تخم گذاری، با جیرۀ پیش دان و به دنبال آن با خوراک مخصوص مرغ تخم گذار تغذیه کنید.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com