آدرس پایگاه های کمیته امداد برای ذبح گوسفند

آدرس پایگاه های کمیته امداد برای ذبح گوسفند
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در کلان شهر تهران ذبح گوسفند در ۶ پایگاه انجام می شود.
حمیدرضا شیران ،  مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه کمیته امداد استان تهران آمادگی دریافت نذورات مردم در عید قربان است، گفت: ۴۴ اداره کمیته امداد، ۱۰۶ مرکز نیکوکاری و مصلی‌های نماز عید قربان، نذورات مردم را دریافت می کنند.
وی به پایگاه هایی که در آنها ذبح گوسفند انجام می شود اشاره کرد و افزود: در کلان شهر تهران ۶ پایگاه و در ۱۱ شهرستان استان تهران نیز ذبح گوسفند انجام می دهند که این ادارات از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۱/۰۵/۹۸همزمان با عید سعید قربان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد: هر فردی که یک راس گوسفند برای ذبح به پایگاه‌های انتخابی کمیته امداد اهدا کند، یک راس گوسفند دیگر با همکاری کمیته امداد و خیران (جمعا دو گوسفند) به نیت آن شخص قربانی و گوشت آنها بین نیازمندان توزیع می شود.
شیران تاکید کرد: با توجه بانک اطلاعاتی نیازمندان، تلاش می کنیم کلیه نذروات اهدایی مردم به ویژه گوشت قربانی را در همان ساعات اولیه به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

وی همچنین  با اشاره به روش‌های غیرحضوری دریافت نذورات قربانی تصریح کرد: مردم نوع‌دوست استان تهران می‌توانند از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵(کد ۱۴)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و کد دستوری #۰۲۱۱۸۸۷۷* برای شرکت در این طرح استفاده کنند.

شیران در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای ذبح گوسفند خود می‌توانند در ادارات کمیته امداد استان تهران به آدرس‌های زیر مراجعه کنند:

۱-اداره کل کمیته امداد استان تهران واقع در خیابان دماوند، بعد از ایستگاه آیت، حدفاصل ایستگاه داریوش و تهرانپارس، جنب بوستان مهرنامی پلاک۲۹۳

۲-اداره کمیته امداد منطقه ۵ واقع در جنت آباد جنوبی، چهار راه سمرقند، بولوارلاله غربی، کوچه معنوی، بن بست اول

۳- اداره کمیته امداد منطقه ۶و ۷ در سه پایگاه شامل؛ خیابان بهشتی، ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره)، درب جنوبی.

۴- چهارراه ولی عصر، خیابان مظفر جنوبی، نرسیده به خیابان انقلاب

۵- میدان سبلان، ضلع جنوبی میدان، مرکز خدمات شهرداری ناحیه ۵

۶- اداره کمیته امداد منطقه ۹و ۲۱ واقع در اتوبان آزادگان( شمال به جنوب) بعد از ورودی احمد آباد مستوفی، مرکز خرید دام شهرداری.

لازم به ذکر است ذبح گوسفند علاوه بر کلان شهر تهران در شهرستان‌های رودبار قصران، ری، قرچک، پاکدشت، ورامین، شهریار، دماوند، شهرقدس، رباط کریم و فیروزکوه نیز انجام می شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com