اعلام ضرب‌الاجل برای کاهش قیمت مرغ

اعلام ضرب‌الاجل برای کاهش قیمت مرغ
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف ۷۲ ساعت آینده قیمت مرغ در استان به ۱۵ هزارتومان کاهش یابد.
حسین کلانتری در نشست شامگاه ۷ تیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به افزایش قیمت مرغ افزود: قیمت مرغ در کشور افزایش داشته و به تبع آن شاهد افزایش قیمت این کالای اساسی در استان هستیم.
وی با اشاره به قیمت ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومانی که توسط رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام شده است اظهار کرد: ظرف ۷۲ ساعت آینده قیمت مرغ به ۱۵ هزار تومان کاهش یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت بر بازار تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی نظارت بر بازار را بیشتر از گذشته در دستور کار داشته باشند.
کلانتری با بیان اینکه متولیان نظارت کنند و اجازه ندهند که چیزی اضافه بر آنچه مصوب شده بر مردم تحمیل شود خاطرنشان کرد: برخی مسائل کشوری است، اما همه دستگاه‌های متولی موظف به اجرای تصمیمات ملی هستند.
وی ادامه داد: باید در استان مدیریت شود و دستگاه‌های متولی باید به وظیفه خود عمل کنند. بخشی از افزایش قیمت‌ها ناشی از فشار دشمن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از سال ۹۸ تاکنون ۱۴ واحد مرغداری راکد و تعطیل استان احیا شده است و به چرخه تولید بازگشت داده شده‌اند.
کلانتری تاکید کرد: ۱۴۵ واحد مرغداری با حدود ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار قطعه داریم. البته باید ظرفیت تولید مرغ استان را افزایش دهیم تا بتوانیم به اندازه مصرف استان تولید داشته باشیم.
وی با اشاره به مبارزه با احتکار در استان گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، کالاهای محتکران بازار شناسایی، کشف، ضبط و با آنها برخورد شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com