هیچ کمبودی نداریم

هیچ کمبودی نداریم
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ذخیره مرغ مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: هیچ کمبودی برای تامین مرغ نداریم.

افشین قطبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به میزان جوجه‌ریزی صورت گرفته در استان بوشهر کمبودی برای تأمین گوشت مرغ در استان نخواهیم داشت.

وی میزان جوجه‌ریزی در دیماه را ۳۰۰ هزار قطعه عنوان کرد و ادامه داد: همین میزان مرغ آماده ورود به بازار است و در بهمن ماه نیز ۷۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شد که این هفته وارد بازار می‌شود.

توزیع مرغ ادامه دارد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: بیشترین میزان تقاضا برای مرغ تا پنجم فروردین‌ماه خواهد بود و پس از آن تقاضا کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: عمدتاً بیشترین فشار ۲۰ روز آینده است که خوشبختانه وضعیت جوجه‌ریزی به شکلی است که به راحتی نیاز بازار برای گوشت مرغ گرم را تأمین می‌کند.

قطبی با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد در استان ادامه دارد تصریح کرد: میزان توزیع مرغ در بازار سبب شده که قیمت گوشت مرغ گرم در بازار تثبیت شود.

تأمین گوشت مرغ منجمد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره شده است.

وی تولید گوشت مرغ در استان در سال گذشته را ۴۰ هزار تن دانست و بیان کرد: امسال با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و افزایش قیمت محصولات، کاهش ۱۰ درصدی جوجه‌ریزی داشتیم.

کمبود گوشت مرغ نداریم
قطبی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در ۱۹۰ مرغداری استان انجام شده است گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده انتظار می‌رود تا پایان سال این میزان جوجه‌ریزی به ۱۸.۵ میلیون قطعه افزایش یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: امسال پیش بینی ۳۵ هزار تن تولید گوشت مرغ شده است و اکنون کمبود گوشت مرغ در استان بوشهر وجود ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com