واردات گوشت از استرالیا برای تامین نیاز بازار خراسان رضوی

واردات گوشت از استرالیا برای تامین نیاز بازار خراسان رضوی
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: واردات گوشت و دام زنده از قزاقستان، استرالیا و دیگر کشورها برای تامین نیاز استان دنبال می شود.
 علی رسولیان  در جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی اظهارکرد: واردات گوشت و دام زنده از قزاقستان، استرالیا و کشورهای دارای مزیت برای تامین نیاز استان دنبال می شود.
وی افزود: به زودی هزار تن گوشت منجمد وارد استان می شود که با محوریت تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره و اولویت حاشیه شهر توزیع خواهد شد. همچنین به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار، ۱۵۰ تن گوشت منجمد از امروز در مشهد و شهرستان های استان توزیع شد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی کفت:از ورود بخش خصوصی به حوزه واردات گوشت حمایت می کنیم و برخی از ارگان ها و دستگاه ها برای واردات گوشت اعلام آمادگی کرده اند.
رسولیان با اشاره به تامین مرغ مورد نیاز نیز گفت:برای توزیع گوشت مرغ منجمد  پیگیری هایی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن این موضوع عملیاتی خواهد شد همچنین برای واردات برنج پاکستانی و لاستیک خودرو نیز از بخش خصوصی حمایت کرده و پیگیری های لازم برای تخصیص ارز به آن ها ، صورت می گیرد.
وی بیان کرد:تا کنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون داران خراسان رضوی توزیع و هزار حلقه دیگر  نیزوارد استان شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com