نخستین میتاپس تجارب مدیران موفق در صنعت طیور برگزار گردید

نخستین تجربه همیشه سخت ترین تجربه ، آموزش و آزمون است اما برای گذر از نقطه ای به نقطه ی دیگر و رسیدن به مقصد و هدف باید قدم اول را برداشت، همان قدمی که شما را بزرگ می کند و مرد روزهای سخت می شوید.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت پیگیر قدم اول را با تمام مشکلات برگزاری یک نشست دوستانه، ساده، صمیمی و گرم، برداشت و نخستین میتاپس تجارب مدیران موفق در صنعت طیور را در تاریخ 5 تیر 1397 در هتل ارم تهران برگزار نمود.
حضور و سخنرانی دکتر شهریار شفیعی ( PHD در بازاریابی و برندسازی و عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت ) که اولین سخنران این جمع دوستانه بود، در یک فضای آموزشی و همراه با اجرای فنون سخنرانی که از ایشان انتظار می رفت در خصوص نقش برند، ارزش برند، قیمت برندسازی و اهمیت داشتن آن و مقایسه کیفیت برندهای راه اول جهان و جایگاه ایران در این حوزه اجرا شد و ایشان سخنان و مطالبی را عنوان نمودند که قطعاً برای کلیه مدیران و آینده نگران این صنعت، کاربردی و چاره ساز خواهد بود.
و اما دومین سخنران این نشست صمیمانه، دکتر حسن مهربانی یگانه بود ( استاد دانشگاه تهران و رئیس بخش ژنتیک Genex کانادا ) ایشان در خصوص اوضاع و احوالات امروز صنعت مرغداری ایران و مقایسه آن با اعداد و ارقام بین المللی سخنرانی مفصل و کاملی را به همراه نمودار و آنالیزهای به روز انجام دادند که     می توان چشم اندازی به پیش بینی صنعت مرغداری را از آن استخراج نمود.
در این میتاپس که به مدت 6 ساعت به طول انجامید با بریدن اولین کیک میتاپس تجارب مدیران موفق از کلیه ی حامیان مادی و معنوی آن تشکر و قدردانی گردید و در آخر با تهیه یک عکس دست جمعی، کلیه حاضرین و فعالین این میتاپس با دریافت گواهینامه معتبر حضور در این میتاپس، این گردهمایی را ترک نمودند.
مسئولین برگزاری این گردهمایی، رضایت شرکت کنندگان را نشان موفقیت خود دانسته و اعلام داشتند که دومین دوره این میتاپس با عناوین جدیدتری در حال برنامه ریزی و هماهنگی می باشد که در آینده ای نزدیک به کلیه مخاطبین اطلاع داده خواهد شد.

لازم به ذکر است شبکه خبری ITPNews مجری اطلاع رسانی این نشست تخصصی بود.

شما می توانید گزیده ای از عکس های این میتاپس را در زیر مشاهده نمائید.

عکاس: وحید نصیری/توجه مدعوین به سخنرانی ها
عکاس: وحید نصیری/دکتر شهریار شفیعی - عضوء کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
عکاس: وحید نصیری/سخنرانی دکتر شفیعی



عکاس: وحید نصیری/دکتر مهربانی - استاد دانشگاه تهران
عکاس: وحید نصیری/سخنرانی دکتر مهربانی




عکاس: وحید نصیری/عکس دسته جمعی مدیران، شرکت کنندگان و مجریان میتاپس
عکاس: وحید نصیری/مراسم کیک بری نخستین میتاپس تجارب مدیران موفق در صنعت طیور
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com