2400 کیلو گرم مکمل درمانی رایگان در دامداری های گناباد توزیع شد

 2400 کیلو گرم مکمل درمانی رایگان در دامداری های گناباد توزیع شد
رئیس شبکه دامپزشکی گناباد گفت: شبکه دامپزشکی طی چهار ماهه نخست سال جاری مقدار2400 کیلو گرم مکمل درمانی رایگان در سطح دامداریهای شهرستان توزیع کرده است.
علیرضا قدرتی اظهار داشت: مقدار مکمل یاد شده با هدف مقابله با عوارض و کمبودهای تغذیه ای ناشی از خشکسالی، تامین نیاز بدن دامها به ویتامینها و عناصر کمیاب و جلوگیری از خسارتهای اقتصادی مثل سقط جنین وکاهش باروری دامها بین دامداریهای بخشهای مرکزی و کاخک شهرستان توزیع شده است.
قدرتی تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده درسال جاری سهمیه جداگانه ای ازمکمل وسموم رایگان بین دامدارانی که جزء مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان می باشند، توزیع شده است.
وی در ادامه گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اعضاء کمیته و در ادامه رسیدگی به مشکلات بهداشتی کشتارگاه های دام جلسه دوم کمیته ساماندهی کشتارگاههای دام شهرستان گناباد تشکیل شد.
وی همچنین از تعیین مهلت تا 28 مرداد ماه جهت رفع نواقص باقیمانده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کشتارگاه گناباد در بافت مسکونی واقع شده است بنا به پیشنهاد اعضاء علاوه بر رفع نواقص فعلی، انتقال کشتارگاه دام در یک بازه زمانی کارشناسی شده در دستور کار قرار گرفت
 
 
نظرات شما
  •  

    سعید گفت : ۹۱/۰۵/۲۰

    خدا خیرتان بدهد اینقدر زحمت کشیدید؟آخه 2.4 تن هم گفتن داره ؟خجالت آوره

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com