70 درصد تولید و فرآورده‌های خام دامی در گرو خوراک دام، طیور و آبزیان

 70 درصد تولید و فرآورده‌های خام دامی در گرو خوراک دام، طیور و آبزیان
رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: دستگاه حاکمیتی به تنهایی در نظارت موفق نخواهد بود و به کمک تولیدکنندگان و خودکنترلی آنها نیاز داریم 70 درصد تولید و فرآورده‌های خام دامی در گرو خوراک دام، طیور و آبزیان است.
علیرضا رفیعی‌پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در همایش خوراک دام فیداکسپو در جمع مسئولان و تولیدکنندگان خوراک دام اظهار کرد: نمایشگاه‌هایی مانند فیداکسپو برای تبادل دانش بومی و مباحث علمی است اطلاعات ذخیره تولید با ارتباط فیزیکی و زبانی در چنین نمایشگاه‌هایی تبادل می‌شود ما باید اثربخشی این دست نمایشگاه‌ها را ببینیم که به آینده حوزه تولید کمک خواهد کرد.
وی افزود: ما به دنبال یک هدف هستیم که برای رسیدن به آن نیازمند نمایشگاه‌های تخصصی هستیم.
رفیعی‌پور در رابطه با حوزه بهداشت خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشتی که ما مسئول آن هستیم بدون کمک تولید موفق نخواهیم بود مدیریت بهداشتی صرفا بدون کمک مدیریت تولید نمی‌تواند موفق عمل کند.
وی افزود: ما در حوزه جهانی مشکلی به نام مقاومت آنتی‌بیوتیکی داریم که برای جامعه هدف مخاطره ‌آمیز است ما به دنبال آن هستیم که تولید از حالت سنتی به حالت صنعتی برسد تا در حوزه بهداشت دچار مشکل نشویم.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: دستگاه حاکمیتی به تنهایی در نظارت موفق نخواهد بود و به کمک تولیدکنندگان و خودکنترلی آنها نیاز داریم 70 درصد تولید و فرآورده‌های خام دامی در گرو خوراک دام، طیور و آبزیان است. این خوراک به دو دلیل به ما کمک خواهد کرد یکی کاهش ضریب تولید و دیگری کاهش ضایعات کشاورزی است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com