ادامه عرضه مرغ تنظیم بازاری

 ادامه عرضه مرغ تنظیم بازاری
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، با انتقاد از جریان سازی توزیع گوشت مرغ تنظیم بازاری با قیمت‌ بیش از نرخ مصوب در برخی استان‌ها گفت: در هیچ استانی گوشت مرغ بیش از قیمت مصوب عرضه نمی شود.
به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، حمید ورناصری با انتقاد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه گوشت مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری با قیمت‌هایی بیش از نرخ مصوب در برخی از استان‌های کشور، گفت: برخی با طرح این موضوعات، علاوه بر ذهنیت سازی، تلاش دارند به افزایش قیمت انواع گوشت در کشور دامن بزنند اما با تلاش شرکت پشتیبانی امور دام سراسر کشور، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شاهد روند کاهشی قیمت‌ها نیز در شب عید و ایام نوروز بودیم.
وی تصریح کرد: درباره گوشت مرغ در شب عید و ایام نوروز، شرایط آرامی را پشت سر گذاشتیم و حتی با روند کاهش قیمت‌ها روبرو شدیم.
ورناصری اضافه کرد: تا جایی که در این ایام، روزانه هزار تن گوشت مرغ گرم در تهران و در سایر استان‌های کشور متناسب با نیاز بازار عرضه کردیم که البته این اقدام ادامه می‌یابد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شد و نرخی بیش از این نداشتیم.
وی افزود: با توجه به عرضه گسترده گوشت گرم و منجمد مرغ در سراسر کشور، به طور متوسط قیمت مرغ گرم در استان‌ها بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان و در تهران به ۱۴ هزار تومان تقلیل یافت.
ورناصری همچنین با اشاره به کاهش قیمت دام زنده گوسفندی گفت: با توجه به میزان گسترده واردات و عرضه گوشت گوسفندی و دام زنده در شب عید و ایام نوروز، قیمت هر کیلوگرم دام زنده ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. در هیچ استانی نه تنها افزایش قیمت گوشت قرمز نداشتیم بلکه روند کاهشی آن ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در پی تداوم واردات دام از بنادر چابهار و امام (ره)، ظرف دو روز آینده دام زنده گوسفندی از بندر عباس وارد کشور می‌شود.
وی افزود: پیش بینی ما بیانگر این است که انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد با دسترسی بیشتر و قیمت‌های مناسب‌تر در اختیار شهروندان سراسر کشور قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در پی تداوم واردات دام از بنادر چابهار و امام (ره)، ظرف دو روز آینده دام زنده گوسفندی از بندر عباس وارد کشور می‌شود.
وی در ادامه گفت: پیش بینی ما بیانگر این است که انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد با دسترسی بیشتر و قیمت‌های مناسب‌تر در اختیار شهروندان سراسر کشور قرار گیرد.
 
نظرات شما
  •  

    محمدخالقی گفت : ۹۸/۰۱/۱۷

    باسلام واحترام
    بنظر نمیرسداطلاعات ارائه شده از سوی مدیرعامل محترم شرکت پشتیبانی امور دام با واقعیات موجود در بازار موادپروتئینی منطبق باشد.
    آنچه که در بازارمشهوداست عدم تعادل در عرضه وتقاضا است.
    متاسفانه اینگونه مصاحبه ها ودیگران رامتهم کردن،نمیتواند سوءمدیریت وسوء تدبیر این عزیزان راتوجیه نماید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com