بازدید نمایندگان انجمن صنعتی تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور و آبزیان از شرکت دانش بنیان زیست درمان ماهان

 بازدید نمایندگان انجمن صنعتی تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور و آبزیان از شرکت دانش بنیان زیست درمان ماهان
به دعوت مدیران ارشد شرکت زیست درمان ماهان، دکتر خلجی و دکتر جلالی نمایندگان انجمن صنعتی تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور و آبزیان از مجموعه شرکت زیست درمان ماهان بازدید کرده و با دکتر خوش کردار رئیس هیئت مدیره و مهندس فتاحی مدیرعامل دیدار و گفت گو کردند.
دکتر خوش کردار با اعلام تاریخچه ای از شرکت زیست درمان ماهان گفت این شرکت از سال 1389 با مشارکت پیشگامان عرضه تولید مکمل های پروبیوتیک (شرکت زیست تخمیر) با هدف دستیابی به دانش فنی تولید مکمل هاب پروبیوتیک دام و طیور وآبزیان فعالیت تحقیق و توسعه خود را آغاز نمود.


وی ادامه داد پس از دستیابی به دانش فنی تولید این محصول و جداسازی میکروارگانیسم های پروبیوتیک از منابع بومی و ثبت آنها در پایگاه جهانی NCBI این شرکت با هدف تولید صنعتی از سال 1396 تاسیس گردید و راه اندازی شد وبا توجه به تولید محصولات زیست فناوری نوین به عضویت شرکت پارک علم و فناوری پردیس درآمد وموفق به دریافت مجوزهی سازمان دامپزشکی کشور گردید.


دکتر خوش کردار اظهار داشت این شرکت توانسته است گواهی مدیریت کیفیت ISO9001-2008  ازشرکت PAS انگلستان را نیز دریافت کرده است.
وی افزود هدف، بومی سازی فناوری زیستی تولید مکمل های پروبیوتیک در صنعت عظیم و روبه رشد دام و طیور و آبزیان است و ادامه تولید غذای سالم و رفع نیاز شود و تامین نیاز شود و جلوگیری از واردات نیز از اهداف ما بوده است.


وی در خصوص محصولات این شرکت گفت: محصولات شرکت زیست درمان با نام تجاری BioDEP به بازار عرضه می شود و فرمولاسیون این محصولات برای استفاده اقتصادی علیه گروه های نشخوار کنندگان ، طیور صنعتی و زینتی، آبزیان صنعتی و زینتی، اسب و حیوانات طراحی شده است.

در پایان وی هدف خود از این دعوت را همکاری دو سویه انجمن با شرکت عنوان کردن و اظهار داشت این همکاری می تواند کیفیت خوراک تولیدی دام و طیور و آبزیان را بهبود بخشیده و از ورود نمونه مشابه آن به داخل کشور جلوگیری نماید.



www.biodep.ir
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com