ساداتی نژاد: کمبودی در توزیع نهاده‌های دامی نداریم

 ساداتی نژاد:  کمبودی در توزیع نهاده‌های دامی نداریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنا داریم برخی اقلام و کالاهایی که به دلیل تلاطم ارزی قیمت آنها بالا رفته را با واردات کنترل کرده و مانع گران شدن آن شویم.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی  درباره آخرین وضعیت نهادهای دامی در بازار اظهار داشت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد و واردات به خوبی صورت می‌گیرد ضمن اینکه کمبودی هم در اقلام کالاهای اساسی نداریم.
وی افزود: واگذاری های جدید نهاده های دامی هم انجام شده و روزهای آینده شرایط تامین بهتری در زمینه نهاده های دامی خواهیم داشت. 

وزیر جهاد کشاورزی درباره شرایط تامین نیازهای مردم برای شب عید و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اخیرا طرح عید تا عید با همکاری فروشگاه های زنجیره ای با ارائه تخفیفات لازم اجرا شد؛ این طرح باعث شد تا آرامش خوبی در بازار ایجاد شود. 

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم برخی اقلام و کالاهایی که به دلیل تلاطم ارزی قیمت آنها بالا رفته را با واردات کنترل کرده و مانع گران شدن آن شویم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش فناوری در حوزه کشاورزی افزود: چون در ایران بخش کشاورزی سنتی است ورود فناوری در این حوزه کمی سخت است؛ باید ساز و کاری ترتیب داده شود تا ترویج مناسبی در حوزه فناوری رخ بدهد.

وی با بیان اینکه نگاه جامعه به بخش کشاورزی ترحم انگیز است، ادامه داد: در دنیا به بخش کشاورزی یارانه تعلق می‌گیرد و این حوزه نقش مهمی در اقتصاد جوامع و امنیت غذایی دارد؛ اگر فناوری را وارد این بخش کنیم این نگاه منفی از بین می‌رود.
 
کلمات کلیدی
نظرات شما
  •  

    ناشناس گفت : ۰۱/۱۲/۰۸

    آقای وزیریکسال پیش وزمانی که تومجلس بودی خیلی توفنده بودی ولی حالاتمام حرفات اگراست مگربعنوان یک شخص بامدرک دکترانمی دانستی کشاورزی ایران چه شرایطی داردشایددراروپادرس خواندی به عمل کاربرایدبه سخنرانی نیست دراین یک مدت کاری نشان میدهدتمام این وزارت اجناس تجارراتوزیع میکرده وبعبارتی پادوبوده

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com