مدیرعامل پشتیبانی امور دام : قیمت تمام شده تولید مرغ بالاست / توزیع کنجاله سویا تا چند روز آینده

مدیرعامل پشتیبانی امور دام : قیمت تمام شده تولید مرغ بالاست / توزیع کنجاله سویا تا چند روز آینده
در نشست هم اندیشی مدیران اتحادیه های مرغداران گوشتی کشور که در دفتر اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران برگزار گردید. کلیه مدیران اتحادیه های استانی به همراه آقای دکتر رضائی – معاون وزیر امور دام و طیور کشور گرد یکدیگر آمدند تا آخرین اوضاع صنعت مرغداری گوشتی ایران را مورد ارزیابی قرار دهند.
مهندس ورناصری رئیس شرکت پشتیبانی امور دام نتوانست در این نشست حضور داشته باشند اما به صورت تلفنی آخرین گزارش و دغدغه های خود را درخصوص مشکلات موجود بیان نمودند و اعلام کردند: متأسفانه در حال حاضر قیمت تمام شده تولید گوشت مرغ بسیار بالا می باشد و مرغداران برای تولید گوشت مرغ هزینه بیشتر از درآمدی را انجام می دهند.
ورناصری گفت: تمام تلاش شرکت پشتیبانی را انجام داده است که قیمت مرغ به تعادل برسد و از آنجائی که وزارت صنعت و معدن مقاومت شدیدی را برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ فروشی می نماید از این رو شرکت پشتیبانی به روی میدان بهمن و کنترل خرید گوشت مرغ تمرکز نموده و به همین علت در این چند روزه شاهد توقف کاهش قیمت مرغ بوده ایم و روند بهبود قیمت مرغ آغاز شده است.
وی در سخنان خود که به صورت تلفنی بین حاضرین به گوش می رسید اعلام داشت تا چند روزه آینده سهمیه کنجاله سویا 1950 تومانی را در بازار توزیع خواهیم کرد تا بتوانیم از سود غیرمنصفانه بسیاری از دلال ها جلوگیری نمائیم.
وی در سخنان خود اعلام داشت که شرکت پشتیبانی امور دام بسیاری ازنقد و انتقادات وارده به این شرکت را می شنود و می پذیرد و به دنبال اتخاذ تصمیماتی است که با اجرای آنها منفعت بیشتری را به تولیدکنندگان برساند.

شما می توانید فایل صوتی این تماس تلفنی را در زیر بشنوید:
  • دانلود
     
     
    نظر خود را ثبت نمایید
    • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
    • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
    • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
    • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
    Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com