3 عامل تاثیر گذار بر خرید مرغ

3 عامل تاثیر گذار بر خرید مرغ
زمانی که مصرف کننده ها می خواهند گوشت مرغ خریداری کنند، طعم، تازگی و قیمت برای آن ها اهمیت زیادی پیدا می کند.
طعم، تازگی و قیمت از مهم ترین فاکتورهایی هستند که در زمان خرید جوجه هم در سوپرمارکت ها و هم در رستوران ها اهمیت پیدا می کنند.
این نتیجه ای است که یک مطالعه در "نشست بازاریابی جوجه" منتشر کرده است. این نشست در تاریخ 16 تا 18 جولای سال 2018 میلادی در کارولینای شمالی برگزار شد.

در این پژوهش 1,013 نفر در تاریخ 5 تا 8 ژوئن مورد مطالعه قرار گرفتند.

در زنجیره های تامین غذا و رستوران ها، طعم مهم ترین فاکتور در انتخاب مصرف کنندگان بوده و 60 درصد آن ها اظهار داشته اند که خوش طعم ترین جوجه را انتخاب می کنند. تازگی با 59 درصد آرا در رده دوم و قیمت با 47 درصد آرا در رده سوم قرار گرفته است.
 در سوپرمارکت ها، قیمت با 49 درصد آرا مهم ترین فاکتور در انتخاب بوده است. تازگی گوشت مرغ با 48 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت. 37 درصد مطالعه شوندگان نیز به طعم مرغ برای انتخاب رای داده اند.
فاکتورهای دیگری که در این مطالعه برای مصرف کنندگان در سطح سوپرمارکت ها مهم ارزیابی شده اند نحوه پرورش جوجه ها، مقدار و اندازه بسته بندی، وزن و اندازه هر کدام از جوجه ها، برند تجاری و راحتی بسته بندی بوده است. علاوه بر طعم، تازگی و قیمت، مصرف کنندگان به وزن هر قطعه جوجه و چگونگی پرورش جوجه ها نیز توجه داشته اند.
برای اطلاع بیشتر در مورد این مطالعه به اینفوگرافی زیر توجه نمایید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com