viv ابوظبی، قطب صنعت مرغداری منطقه / نمایشگاهی که نباید از دست داد

viv ابوظبی، قطب صنعت مرغداری منطقه / نمایشگاهی که نباید از دست داد
پس از برگزاری موفق و کسب نمره قبولی اولین دوره نمایشگاه دام و طیور ابوظبی که در بهمن ماه سال 94 برپا شده بود، دومین دوره این نمایشگاه پس از گذشت دو سال در سال 96 و در شانزدهمین روز بهمن ماه 96 برگزار خواهد شد.
شرکت های برتر و صاحب نام در عرصه بین المللی در نمایشگاه صنعت دام و طیور ابوظبی 2016 ( سال 1394 ) با افتخار قدرت و توانمندی این صنعت را با حضور خود به نمایش گذاشتند و کشور ایران در جذب بازدیدکنندگان متخصص مقام دوم این نمایشگاه را کسب کرد.
نمایشگاه بین المللی ابوظبی برای اولین دوره بعنوان قطب جدید در بین رویدادهای نمایشگاهی VIV جهانی در تاریخ 18-16 فوریه 2016 برابر با 27-25 بهمن 1394 در محل مرکز نمایشگاه بین المللی ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی ADNEC با موفقیت کامل برگزار گردید.
در اولین دوره از این نمایشگاه مجموع شرکت کنندگان بین المللی، بیش از 280 شرکت از سراسر دنیا بود که توانسته بود بیش از شش هزار و 243 بازدیدکننده متخصص، تاجر و خریدار منطقه را به سمت خود بکشاند.
در سال گذشته شرکت های معتبر ایرانی نیز در این نمایشگاه مشارکت داشتند که با نمایش مناسبی  از توانایی خود، نمایندگان مناسبی برای معرفی تکنولوژی های جدید در صنعت مرغداری ایران بودند. شرکت های سان صفا، سیمرغ پروران پارسه، طیوران ابزار، فراز اندیشان روژان، کنسرسیوم تخم مرغ ایران، کولان سل، نیرو تهویه البرز، هلدینگ کشاورزی و دامپروری پارس، هوا سلولز و یسنامهر بخشی از نمایندگان ایرانی بودند که در این نمایشگاه حضور داشتند.
در این نمایشگاه غرفه داران و بازدیدکنندگان بین المللی با آشنایی به روش های جدید تولید و پرورش و پروسس فرآورده های دام و طیور و نوآوری های آن روبرو خواهند شد.
این رویداد بزرگ جزو قطب های نمایشگاهیVIV  بین المللی با تجربه سی ساله برگزارکنندگان در زمینه فعالیت تولید محصولات دامی با رویکرد از مزرعه تا سفره (خوراک دام تا محصولات گوشتی) می باشد

حمایت دولت ایران از نمایشگاه ابوظبی 2018
این نمایشگاه همچون نمایشگاه VIV روسیه مورد تائید و حمایت کامل کریدور صادراتی معاونت ریاست جمهوری ایران بوده و شرکت های عضو کریدور و واجد شرایط می توانند از تسهیلات قابل توجه هزینه های نمایشگاه (غرفه) استفاده نمایند که کمک و حمابت بزرگی محسوب می شود و موقعیت استفاده از امتیازهای بارز و منطقه ای این نمایشگاه را تبدیل به یک شانس بزرگ برای هر تولید کننده ملی می نماید.

ویژگی های این دوره ( 2018 ):
-رویداد ابوظبی نمایشگاه تخصصی در عرصه پروتئین حیوانی در منطقه خاورمیانه، آفریقا، و فراتر از هند تا آسیای مرکزی
-با حمایتVIV  اروپا و آسیا
-ابوظبی دارای موقعیتی استراتژیک که رسیدن به آن از اقصی نقاط جهان سهل و واجد خطوط پروازی از همه فرودگاه های دنیا برای سفرهای تجاری
-تاکیدی بر رشد و توسعه کشاورزی و دامپروری پایدار در منطقه
-فصل جدیدی برای سرمایه گذاران منطقه در سرعت بخشی سریع به اقتصاد صنایع غذائی و تولیدات پروتئین حیوانی
-ابوظبی با جاذبه های توریستی بین المللی
-فرصتی استثنائی و دیدار با مشتریان جدید

پرورش دهندگان فارم های مرغ مادر، گوشتی و تولیدکنندگان تخم مرغ، فراوری و پاستوریزاسیون تخم مرغ، پرورش دهندگان فارم های سایر پرندگان مانند بوقلمون و شتر مرغ و فراوری گوشت آن ها، سازندگان تجهیزات دام و طیور، تولیدات دارو و واکسن، ژنتیک، نهاده ها، اتوماسیون و پدهای سلولوزی، بهینه سازی مصرف انرژی و انواع محصولات و خدمات که واجد مزیت رقابتی در بازارهای بین المللی بود، فرصت یافتند در این رویداد بین المللی شرکت کنند و محصولات خود را به بازارهای بین المللی معرفی کنند

مشخصات برگزاری نمایشگاه دام، طیور و آبزیان ابوظبی 2018 - سال 1396
تاریخ برگزاری: 5-7 فوریه 2018 - برابر با 18 - 16 بهمن 1396
محل برگزاری : مرکز نمایشگاه بین المللی ADNEC ابوظبی
ساعت بازدید : 10 صبح الی 18

مشخصات مجری :
مجری : شرکت نمایشگاهی VIV هلند با همکاری شرکت سان صفا به عنوان نماینده VIV در ایران
ایمیل:    sunsafa@rocketmail.com
تلفن: 66927433 – 66574632 (021)

فرم ثبت نام :
زبان انگلیسی
نوع فایل PDF
تعداد صفحه 4
دانلود فایل دانلود

گزارش تصویری اولین دوره نمایشگاه درسال 2016 :
زبان انگلیسی
نوع فایل PDF
تعداد صفحه 12
دانلود فایل دانلود
گزارش آماری از شرکت کنندگان در اولین دوره نمایشگاه در سال 2016 :
زبان انگلیسی
نوع فایل PDF
تعداد صفحه 1
دانلود فایل دانلود
اطلاعیه نمایشگاه :
زبان فارسی
نوع فایل PDF
تعداد صفحه 1
دانلود فایل دانلود

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com