آمادگی آلمان برای ترویج روش های نوین در تغذیه دام ایران

آمادگی آلمان برای ترویج روش های نوین در تغذیه دام ایران
کارشناس دامپروری کشور آلمان از آمادگی این کشور برای ترویج روش های نوین در تغذیه دام ایران خبر داد.
محمد جعفر صادقی معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان فارس در نخستین همایش استانی ترویج فن آوری‌های جدید در تغذیه دام، اظهار کرد: سالانه در استان فارس بالغ بر 2 میلیون و 500 هزار تن ذرت علوفه ای تولید می شود که به علت نبود صنایع بسته بندی مناسب حدود 30 درصد آن به عنوان ضایعات از چرخه تولید خارج می شود.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه فارس از استان های پیشرو در زمینه ترویج روش های بسته بندی محسوب می شود، بیان کرد: باید در این استان نسبت به راه اندازی صنایع بسته بندی، تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی نگاه ویژه‌ای داشت.
وی با بیان اینکه طرح ترویج روش های بسته بندی سال گذشته در مرودشت آغاز و مورد استقبال بهره برداران بخش دامپروری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این شهرستان با تولید سالانه 700 هزار تن ذرت علوفه ای مقام نخست تولید این محصول در کشور را دارد.
کارشناس دامپروری از کشور آلمان نیز در این مراسم تولید شیر در ایران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با ترویج روش‌های نوین به ویژه در سیلاژ، بسته بندی و نگهداری علوفه علاوه بر کاهش ضایعات، فرآوردهای دامی نیز سالم‌تر به دست مصرف کننده می رسد.
ینس میلدنر از آمادگی کشور آلمان برای ترویج روش های نوین در تغذیه دام ایران خبر داد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com