اختراع دستگاهی جدید برای انسانی تر کشتن جوجه و مرغ ها

اختراع دستگاهی جدید برای انسانی تر کشتن جوجه  و مرغ ها
انگلستان- یک دانشجوی دکترا "دستکش پیچاندن گردن" ساخته است که هدف آن انسانی تر کردن کشتار جوجه ها است.
دکتر جسیکا مارتین(Jessica Martin)، برنده جایزه اتحادیه انسانی ذبح کردن دام و طیور، فارغ التحصیل دانشگاه گلاسگو است و موضوع پژوهش دانشگاهی وی طراحی دستگاهی مکانیکی برای ذبح انسانی تر جوجه ها در مزرعه است.
اگر پرنده ها بیمار یا آسیب دیده باشند یا به ذبح پرنده های کوچک نیاز باشد، هر ساله بیلیون ها پرنده در سراسر دنیا باید در مزارع کشته شوند. از ماه ژانویه 2013 در اروپا استفاده از پیچاندن دستی گردن حیوان به عنوان روشی برای کشتن طیور توسط قانون 2009/1099 شورا محدود شده است تا از حیوانات در لحظه کشته شدن حفاظت شود.
دکتر مارتین 4 دستگاه مطابق با قانون جدید اتحادیه اروپا(قانون1099/2009) طراحی کرده است که شامل دستکش جدید پیچاندن مکانیکی گردن می باشد تا جایگزین روش دستی آن شود.
این دستگاه ها برای اطمینان از قابل اعتماد بودن و تاثیر آن ها بر رفاه و آسایش بعد از مرگ طیور، عکس العمل ها، رفتار و همچنین آنالیز فعالیت مغز آزمایش شده است.
این دستکش در بهبود فرآیند پیچاندن گردن موثر است و زمان مرگ مغزی و همچنین ناهماهنگی ها در روش دستی را کاهش می دهد. دکتر مارتین در حال حاضر بر چگونگی رقابتی بودن تولید تجاری این محصول به عنوان جایگزینی برای روش دستی بررسی انجام می دهد.
این مطالعه همچنین نیاز به پالایش و تمیز نمودن دستکش را شفاف سازی نموده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com