اصل مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی زیر سوال است

اصل مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی زیر سوال است
با توجه به اینکه وزیر و وزارت خانه جهاد کشاورزی از هیچ چیز خبر ندارند، باید گفت اصل مدیریت در این وزارت خانه زیر سوال است.
عباس پاپی زاده سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از شروع به کار مجلس نهم، بارها از وزارت جهاد آمار و ارقام فعالیت های بخش کشاورزی را طلب کرده ایم، اما خبری نشد.
وی افزود: مجلس برای بررسی وضعیت کشور به آمار و ارقام حوزه های مختلف نیاز دارد تا بتواند برای رفع مشکلات جامعه طرح دهد اما اگر آماری داده نشود و یا اینکه آمار نادرست باشد، مجلس با مشکل روبرو خواهد شد.
عضو کمیسیسون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه مجلس در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از کشاورزی ندارد تا بتواند تصمیم و موضع مناسبی در قبال این بخش از خود نشان دهد.
وی به جلسه 2هفته قبل کمیسیسون با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: در این جلسه از ایشان پرسیدیم که تولید شیر در کشور چقدر است؟ وزیر پاسخ داد 11 میلیون تن. پرسیدیم چرا مرکز آمار 6.5 میلیون تن را اعلام کرده است؟ ایشان جواب نداد.
پاپی زاده گفت: از وزیر پرسیدیم چند راس گاو شیرده در کشور موجود است؟ ایشان گفتند اطلاعی ندارم. سوال من این است آیا وزیر جهاد کشاورزی نباید از این اطلاعات با خبر باشد؟ آیا به خاطر همین مطلع نبودن نیست که آمار ایشان با آمار مرکز آمار تفاوت 2 برابری دارد؟
وی با اشاره به زیر سوال بودن اصل مدیریت در وزارت جهاد کشاورزی، تاکید کرد: وزیری که تا حال نمیی دانسته چه چیزی را مدیریت می کند، نمی داند تولید شیرش و تعداد گاو های شیرده کشور چه میزان است، چگونه برای کشور نیازسنجی می کند؟
شایان توجه آنکه، با تمام این همه ندانستن ها، آقای وزیر خواب حضور در خیابان پاستور را نیز می بیند! 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com