افتتاح شهر پروتئین مهیا

افتتاح شهر پروتئین مهیا
فصل نوینی در صنعت محصولات پروتئینی کشور با افتتاح جدیدترین و بزرگترین مجتمع تولید و بسته بندی انواع گوشت قرمز، سفید، آبزیان و انواع فرآورده های گوشتی در مجتمع صنایع غدایی مهیاپروتئین آغاز شد.
شهر پروتئین مهیا با زیربنای ۲۴۰۰۰ مترمربع و تولید بیش از ۵۵۰ نوع محصول مختلف و ظرفیت تولید روزانه حدود ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی اعم از انواع گوشت قرمز ، سفید ، آبزیان ، محصولات آماد ه و نیمه آماده مانند همبرگر ،ناگت ، سوسیس و کالباس به صورت تازه و منجمد با سرمایه گذاری مستقیم گروه صنعتی درخور بهره برداری و به سهم خود در تحقق شعار امسال "جهش تولید" عمل نموده و گامی بلند در جهت رونق تولید داخل برداشته که موجبات اشتغال ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۷۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم نموده است .

با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت محصولات غذایی با سلامت افراد جامعه ، مجتمع صنایع غذایی مهیاپروتئین علاوه بر رعایت GMP و تمام استانداردهای داخلی ، همگام با استانداردهای بین المللی نظیر ISO و HACCP به عنوان اولین مجموعه دارای استاندارد صادرات ، مبادرت به تولید محصولات خود مینماید.
افتتاح شهر پروتئین مهیا در پایتخت و همچنین راه اندازی مراکز توزیع و پخش در سراسر کشور با ناوگان ترابری ویژه امکان بهره مندی تمام هموطنان از محصولات پروتئینی به صورت بسته بندی ایمن و استاندارد را فراهم نموده است . این مرکز برای ارسال محصولات تازه و سالم به سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته و فعال مشغول به خدمت رسانی میباشد.

برای نخستین بار در کشور محصولات گوشت قرمز ، سفید و فرآورده های وابسته با بسته بندی به روش اتمسفر اصلاح شده تحت عنوان “MAP” ( Modified Atmosphere Packaging ) عرضه میشوند .
این روش با کنترل میزان اکسیژن موجود در بسته بندی منجر به حفظ کیفیت محصول نهایی خواهد شد . از دیگر مزایای این روش میتوان به افزایش ماندگاری ، جلوگیری از تغییر طعم و رنگ محصول و حفظ ارزش غذایی بدون هیچگونه مواد نگهدارنده اشاره نمود.
در انتها به بیان ویژگی های مثبت خرید و عرضه محصولات مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز، سفید و فراورده های آنها به صورت بسته بندی اشاره مینماییم:
• داشتن برچسب اطلاعات قابل پیگیری در سازمان دامپزشکی کشور
• مشخص بودن تاریخ تولید ، انقضا و سریال ساخت
• الزام به رعایت قیمت یکسان و قطعی در سراسر کشور
• تنوع زیاد محصول از لحاظ وزن ، قیمت و نوع قطعه بندی متناسب با نیاز و سلایق مصرف کننده
• کنترل بهداشت و سلامت مضاعف در تمامی مراحل از زمان خرید دام و مواد اولیه تا رسیدن به مصرف کنندگان
• کمک به حفظ محیط زیست به دلیل نداشتن ضایعات در محصولات بسته بندی
• اطمینان از کیفیت محصول به علت نظارتهای پیوسته وزارت بهداشت و درمان،سازمان دامپزشکی کشور و سازمان غذا و دارو بر مراکز تولید و بسته بندی

با توجه به آنچه در بالا گفته شد بهتر است برای تهیه محصولات پروتئینی به صورت ارسال مستقیم از در کارخانه و حمل توسط وسایل نقلیه یخچالدار به همراه ارسال سریع و رایگان میتوانید به فروشگاه اینترنتی مهیاشاپ مراجعه نمایید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com