افزایش تولید طیور به دنبال افزایش تقاضای پروتئین

افزایش تولید طیور به دنبال افزایش تقاضای پروتئین
کنفرانس شرکت آلتک وضعیت طیور را در زمینه رشد تولید گوشت و هم‌چنین تولید طیور بدون آنتی‌بیوتیک بررسی می‌کند.
کنفرانس شرکت آلتک که تحت عنوان ONE 2018, The Alltech Ideas Conference در تاریخ 20 تا 22 می میلادی 2018 برگزار شد زمان مناسبی برای بررسی وضعیت صنعت طیور بود.
آیدان کانلی (Aidan Connolly)، مدیر نوآوری‌های شرکت آلتک و معاون رئیس این شرکت در مورد افزایش مصرف پروتئین توسط مردم گفت: «به دنبال افزایش میزان درآمد مردم امروزه مصرف گوشت و پروتئین رشد چشمگیری داشته است و در این میان میزان مصرف گوشت مرغ از سایر اقلام گوشتی بیشتر است»
 علاوه بر تقاضاهای متداوم، افزایش خوراک به گوشت در تولید گوشت طیور سبب شده است که تولیدکنندگان طیور سود بیشتری کنند و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2027 میلادی این تولیدکنندگان به نسب 1 به 1 از تبدیل خوراک به گوشت دست یابند.
کانلی در ادامه گفت: «نوآوری در صنعت طیور بیش از سایر صنایع گوشتی است».
اوسلر دسوزانت (Osler Desouzant) مشاور مدیرعامل این شرکت هم با تائید این حرف گفته است: «از دهه 1990 میلادی تاکنون، میزان بیشتری از محصولات طیور به بازار عرضه‌شده است؛ و گوشت طیور هم چنان میان مصرف‌کنندگان گوشتی محبوب و پرطرفدار است و سالانه 65 شیوه جدید برای مصرف مرغ ابداع می‌شود».
دسوزانت اظهار داشت که رشد صنعت طیور به دلیل افزایش مصرف طیور در کشورهای درحال‌توسعه است و این صنعت تا 10 سال آینده 76.4 درصد رشد خواهد داشت.

اهمیت سلامت روده در تولید طیور بدون آنتی‌بیوتیک
هدف از کاهش آنتی‌بیوتیک و حذف آن در فرآیند تولید طیور حفظ تأثیر آنتی‌بیوتیک‌ها برای سلامت بیشتر انسان و حیوان است. بازار محصولات طیور بدون آنتی‌بیوتیک توسط مصرف‌کنندگان اداره می‌شود.
دکتر کالا پرایس (Dr. Kayla Price) مدیر فنی و تحقیقاتی شرکت آلتک در کانادا در طول این کنفرانس اظهار داشت: «مصرف‌کننده‌ها می‌خواهند بدانند که غذایشان از کجا می‌آید و چگونه پرورش داده می‌شود. ما بدون آنتی‌بیوتیک گوشت سالم‌تری خواهیم داشت».
پرایس در ادامه صحبت‌های خود گفت که امروز 45 درصد تولید مرغ آمریکا بدون آنتی‌بیوتیک است و مرغدارانی که می‌خواهند برنامه پرورش مرغ بدون آنتی‌بیوتیک را به اجرا درآورند لازم است که میکروبیوم ها را در پرندگان و در مزرعه بشناسند. صنعت طیور برای موفقیت در تولید طیور بدون آنتی‌بیوتیک، باید بر سلامت روده تمرکز کند.
پرایس گفت: «همه‌چیز با دستگاه گوارش شروع می‌شود؛ و مرغ را همیشه باید با دستگاه گوارشش در ذهنتان در نظر بگیرید.»
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com