بازدید ریاست اداره کل دامپزشکی تهران از کارخانه ی بن دا فرآور

بازدید ریاست اداره کل دامپزشکی تهران از کارخانه ی بن دا فرآور
دکتر مسعود محمدیان - ریاست اداره کل دامپزشکی تهران به همراه معاونت سلامت اداره کل - آقای دکتر سلوکانه -  و کارشناس دفتر تشخیص و درمان - آقای دکتر رضوانی - از کارخانه ی بن دا فرآور واقع در شهرک صنعتی صفادشت بازدید بعمل آوردند.

کارخانه فوق یکی از زیرمجموعه های شرکت دانش‌بنیان بن‌دا فرآور می باشد که توانسته است فناوری تولید آنزیم‌ها و پروبیوتیک های مورد مصرف در صنایع مواد غذایی، نان، لبنیات، خوراک دام و طیور و تولید فرآورده‌های پروتئینی را بومی سازی کند و بزرگترین واحد تولید پروبیوتیک در کشور را  با تولید محصولات اختصاصی و بر اساس استانداردهای بین المللی راه اندازی کند.

در این بازدید ضمن تاکید مدیریت کل سازمان ضمن تاکید بر لزوم حمایت از تولید با کیفیت داخلی و دانش بنیان، در جلسه ای با مدیران این مجموعه به گفتگو پرداختند.
دکتر وفایی مدیر فنی صنعت دام و طیور این شرکت در این باره افزود : امروزه و با وجود شرکت های دانش بنیان و فناور لزوم اعتماد، حمایت و مساعدت های لازم در حوزه ی استفاده از محصولات مورد استفاده در صنعت دام و طیور که با کیفیت قابل رقابت و تضمین کمی تولید در صدد تامین نیازهای این صنعت در داخل کشور هستند تاکید و از تمامی مدیران مرتبط این حوزه درخواست نگاه ملی به این پروژه را داشت.

وی افزود: در سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین زمانی که شرکتی به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات پروبیوتیک نه تنها در کشور بلکه در منطقه و با به کار گیری بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار که اغلب جزو قشر فارغ التحصیلان دانشگاه های خوب کشور هستند و با به کارگیری تجهیزات ، تولیدات خود را مطابق استاندارهای بین المللی وارد بازار هدف می کند، چرا نباید به چشم یک دستاورد ملی به آن نگاه شود و راهکارهای مساعدتی در خصوص استفاده از محصولات تولیدی آن در واحدهای دولتی، نیمه دولتی و خصوصی در دستورکار مدیران مرتبط قرار گیرد؟

در پایان ریاست کل دامپزشکی ضمن بازدید از خطوط تولید مجموعه و مشاهده کلیپ های مربوط به فعالیت های این واحد تولیدی، ضمن قول مساعدت در بخش های مختلف، از تولیدات و زحمات این مجموعه قدردانی کردند.






 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com