بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای گروه دانش بنیان ویوان

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای گروه دانش بنیان ویوان
تصویر:بازدید دکتر ستاری - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور - از شرکت ویوان
در بازدید دکتر ستاری - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور - از فعالیتهای گروه دانش بنیان ویوان، مهندس میرزاده مدیر عامل این گروه با اشاره به اینکه سلامتی هر جامعه در گرو سلامتی غذای آن جامعه است گفت: از آنجایی که امروزه بخش اعظم غذای مصرفی جامعه از تولیدات دام و طیور نظیر گوشت، شیر، مرغ، تخم مرغ و... تامین می شود لذا گروه دانش بنیان ویوان با درک اهمیت این موضوع و دغدغه ی ارتقای سلامتی مردم جامعه، از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با تولید افزودنی ها و مکمل های خوراک دام و طیور گام های ارزشمندی در سالم سازی و دفع بیماری های موجود در خوراک دام و طیور بردارد.
میرزاده در ادامه افزود: این شرکت همواره محصولات خود را با دو هدف ارتقای سلامتی محصولات دامی و افزایش سودآوری و بهره وری واحدهای دام و طیور طراحی و تولید نموده و در این مسیر توجه خاصی به تحقیقات علمی و پژوهشی داشته و همکاری های گسترده ای را با دانشگاهها و مراکز علمی معتبر کشور دارد به طوری که تاکنون بیش از ٣٥ طرح علمی تحقیقاتی در مورد تولید محصولات جدید، کاربردها و اثرات آنها به انجام رسانیده است.
مدیر عامل این گروه دانش بنیان اضافه کرد با توجه به اینکه مشتریان، محور اصلی تمامی فعالیت های گروه دانش بنیان ویوان هستند لذا  این شرکت علاوه بر تحقیقات علمی در تولید محصولات، به فرآیندهای کسب و کار خود نیز نگاه علمی داشته و محصولات خود را طبق تحقیقات بازار و نیازسنجی مشتریان هدف، طراحی و تولید می نماید و پس از آن از استراتژی ها و تاکتیک های علم بازاریابی در معرفی و عرضه ی محصولات خود بهره می برد.
مهندس میرزاده در ادامه با اشاره به محصولات این شرکت که در حوزه بافرها و مکمل های بافری، توکسین بایندرهای چند جزئی و تک جزئی، پلت بایندرهای آلی و معدنی، بستر حیوانات خانگی و... می باشند، به تشریح  فرآیند طراحی و تولید اولین توکسین بایندر چند جزئی داخلی با نام تجاری مگنوتوکس پرداخت و گفت: تاکنون محصولات مشابه عمدتاً از کشورهای اروپایی و آمریکا و با قیمتهای بسیار بالا وارد کشور می شدند و بسیاری از گاوداران و مرغداران قادر به تهیه و استفاده از این محصولات مهم و حیاتی نبودند. لذا تولید این محصول دانش بنیان تاثیر قابل توجهی در حذف سموم قارچی قطبی و غیر قطبی نظیر آفلاتوکسین، زیرالنون و اکراتوکسین در خوراک دام و طیور داشته و از انتقال این سموم به شیر و گوشت جلوگیری میکند و سلامتی را برای همگان به ارمغان می آورد. 
مهندس میرزاده- مدیر عامل گروه دانش بنیان ویوان

در پایان این بازدید، دکتر ستاری با اشاره به اهمیت فوق العاده ی محصولات دانش بنیان در سلامت خوراک دام و طیور و تاثیر آن در سلامتی جامعه، بر حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خودکفایی کشور در تولید این محصولات تاکید کردند.
 
کلمات کلیدی ویوان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com