به زودی وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow برگزار خواهد شد

به زودی وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow برگزار خواهد شد
تصویر:وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow
اولین جلسه وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow ( 2جلسه ) در 11 بهمن ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تدریس دکتر فرهاد فرودی برگزار خواهد شد.

سرفصل هایی که در وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow آموزش داده خواهد شد

- ارسال و آموزش نصب نرم افزار ( رایگان و قبل از شروع کلاس )
- - تدریس و آموزش نرم افزار
- انجام کار عملی
- رفع ایراد و پرسش و پاسخ

شرکت کنندگان می توانند در این برنامه و به صورت زنده اقدام به مطرح نمودن سئوالات خود نموده و مدرس به سئوالات کاربران پاسخ خواهند داد.

وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow با همکاری معاونت آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگانی که در این وبینار حضور داشته باشند موفق به کسب گواهی معتبر این سازمان که در رتبه بندی آنان تاثیر دارد خواهند شد.

لینک ثبت نام :
https://www.itpnews.com/webinar/101

ثبت نام برای حضور در وبینارها محدود می باشد و میزان ثبت نام ها منوط به تعداد اعلامی برای مشخصات هر وبینار است و کد ورود به وبینارها تنها برای یک شماره همراه و آدرس الکترونیکی ارسال میگردد.

وبینار های موسسه ITPNews قابل مشاهده از تمام ابزارهای نمایشی متصل به اینترنت می باشند. شما می توانید از طریق سیستم عامل تحت دسکتاپ، گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و یا هر دیوایس دیگری در هر محلی که دسترسی به اینترنت دارد ( اتوبوس، فرودگاه، محل کار، دانشگاه، سالن نمایش، استان های مختلف، کشورهای مختلف و ... ) اقدام به مشاهده این وبینار نمایید.

آدرس نمایش این وبینار در زیر اعلام شده است و 5 دقیقه قبل از آغاز وبینار قابل دسترس خواهد بود:
https://www.itpnews.com/webinar

گروه تلگرامی مخصوص شرکت کنندگان وبینارهای ITPNews ساخته شده است که می توانید برای اطلاعات کامل تمام وبینارها عضو آن شوید :
https://t.me/itpwebinar
 
نظرات شما
  •  

    محمدمیر گفت : ۹۹/۱۰/۲۹

    با سلام
    وبینارهای شما جالب و کاربردی است ولی شهریه ها بالاست. بسیاری از کسانی که وارد این سایت می شوند مزرعه دارنیستند وفقط علاقه مند هستن.جامعه هدف شما باید همه اقشار را در نظر بگیرد.ممنون از سایت خوبتان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com