بهبود جذب کلسیم در مرغ و ماکیان

بهبود جذب کلسیم در مرغ و ماکیان
ترکیب کلسیم ، ویتامین D3 و منیزیم به شکل محلول و تحت عنوان Intra Calferol تأثیر بسزایی در سلامتی مرغ های گوشتی ، تخمگذار و مادر خواهد داشت. این محلول به راحتی به آب آشامیدنی افزوده می شود و به خوبی جذب دستگاه روده ای حیوان می شود. این مکمل خوراکی با کیفیت به حفظ تعادل کلسیم بدن حیوان کمک بسزایی می کند .
Intra Calferol از فراورده های Intra Care با pH خنثی و ویتامین D3 بالاست . وجود کلسیم و منیزیم در واقع موجب جذب بهتر بدن می گردد . با افزودن این مکمل به آب آشامیدنی ، کشاورزان سلامت حیوان را تضمین می کنند.
ویتامین D3 و کلسیم
از آنجاییکه ویتامین D3 باعث جذب کلسیم در بدن می گردد نقش اساسی در سلامت استخوانی بدن پرنده دارد. مدیر بازاریابی شرکت Intra Care اظهار دارد : " کلسیم برای داشتن استخوانی سالم لازم و اساسی است که مسلماً منجر به داشتن بدنی سالم می گردد . معمولاً مرغ های گوشتی، تخمگذار و مادر با کمبود ویتامین D3 مواجهند و این امر حتی با افزودن کلسیم به طور جداگانه به خوراک حیوان هم منجر به کمبود کلسیم می گردد. در صورت کمبود ویتامین D3 ، بدن هم قادر به تولید هورمون کلسیت نخواهد بود . در نتیجه بدن حیوان مقدار کلسیم کم و ناکافی از رژیم غذایی خود دریافت می کند.  بدن مجبور به کشیدن کلسیم از اسکلت استخوانی می شود که منجر به ضعیف شدن استخوان و جلوگیری از تشکیل استخوان جدید و محکم می گردد و در موارد شدیدتر موجب از دست دادن استخوان یا پوکی استخوان می گردد."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com