تحویل ۴۸۰ میلیون جوجه به مرغداران تا شهریور

تحویل ۴۸۰ میلیون جوجه به مرغداران تا شهریور
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:به علت افزایش مصرف گوشت مرغ ماهانه حداقل ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه را تا شهریور ماه به دست تولیدکنندگان مرغ گوشتی می رسانیم تا بتوانیم نیاز داخلی کشور را کاملا پوشش بدهیم.
محمدعلی کمالی سروستانی، مشاور عالی اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: با شرایطی که در کشور پیش آمده یک مقداری تقاضا برای مرغ نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده، لذا با تنظیماتی که انجام شده امیدوار هستیم بتوانیم حداقل بر اساس منابع داخلی که داریم بتوانیم 120 مبیلیون قطعه جوجه را دریافت بکنیم و جوجه ریزی انجام بگیرد که انشاالله بتوانیم تقاضای کشور را کاملا پوشش بدهیم.

وی افزود: پیش بینی ما این است که در سال جاری نسبت به سال گذشته مرغ بیشتری را مصرف کنیم ما معمولا سرانه مصرف مان تا قبل از مردمی سازی یارانه‌ها حدود 32 کیلوگرم بوده به ازای هر نفر، در سال بعد از آن این مقدار حدود 12 درصد به لحاظ وزنی مصرف یا تولید گوشت ما کاهش پیدا کرد و مصرف سرانه هم حدودا 26 کیلوگرم شد امسال ما پیش بینی می‌کنیم که مجددا یک افزایش داشته باشیم.

کمالی گفت: برهمین اساس تلاش شده که ماهانه حداقل 120 میلیون قطعه جوجه را تا شهریور ماه به دست تولیدکنندگان مرغ گوشتی برسانیم تا بتوانیم نیاز داخلی کشور را کاملا پوشش بدهیم.

مشاور عالی اتحادیه مرغداران گوشتی کشور  افزود: البته آن چیزی که شرکت پشتیبانی و وزارت جهاد کشاورزی از ما خواسته این است که حداقل ما 130 میلیون جوجه ریزی را داشته باشیم که 10 میلیون قطعه آن را شرکت پشتیبانی برای تکمیل ذخایر استراتژیک استفاده بکند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com