ترخیص واکسن های رسوبی از گمرک نگرانی مرغداران را مرتفع می کند

ترخیص واکسن های رسوبی از گمرک نگرانی مرغداران را مرتفع می کند
رفیعی پور گفت: مقدار زیادی واکسن مورد نیاز مرغداری‌ها به دلیل عدم تخصیص در گمرکات رسوب کرده است که در صورت ترخیص تا چند ماه آینده جای نگرانی برای تامین واکسن وجود ندارد.
به گزارش افکارنیوز، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه کمبودی در توزیع واکسن نداریم، اظهار کرد: با وجود آنکه میزان جوجه ریزی طی ماه های گذشته بیش از ظرفیت سال های قبل بوده است، اما بدون آنکه به این موضوع نگاه خاصی داشته باشیم، واکسن به اندازه کافی وارد شده تا مرغداران دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی از قبل مواد اولیه واکسن داخلی را تامین کردند و هم اکنون واکسن مورد نیاز را در اختیار مرغداران قرار می دهند.
رفیعی پور درباره اعتراض مرغداران به نبود واکسن در بازار گفت: اظهارات مرغداران ممکن است در خصوص نبود برند خاص در بازار باشد که به دلیل عدم تخصیص ارز در گمرکات کشور رسوب کرده است و همواره در تلاشیم تا با تخصیص ارز و ترخیص از گمرکات نگرانی مرغداران در این خصوص مرتفع شود.
ترخیص واکسن های رسوبی از گمرک نگرانی مرغداران را مرتفع می کند

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه کمبود واکسن در حوزه طیور نداریم، بیان کرد: با توجه به روند مناسب توزیع واکسن های داخلی و وارداتی کمبودی نداریم و تنها مقدار زیادی واکسن به دلیل عدم تخصیص در گمرکات رسوب کرده است که در صورت ترخیص تا چند ماه آینده جای نگرانی برای تامین واکسن وجود ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com