تولید غذای طیور با همکاری شرکت دانش بنیان گیلان و مالزی

تولید غذای طیور با همکاری شرکت دانش بنیان گیلان و مالزی
ریز جلبک‌ها قرار است با همکاری محققان شرکت پارسیان و دانشگاه ترینگانو مالزی پس از فراوری به خوراک طیور تبدیل شوند.

تولید غذای طیور با همکاری شرکت دانش بنیان گیلان و مالزیبه ؛ رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت : محققان شرکت دانش بنیان ریز جلبکی پارسیان از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان ، برای تولید غذای طیور و پرندگان با ۳ نفر از محققان دانشگاه ترینگانو مالزی در در دهکده فناوری و نوآوری فشتام در بخش سنگر رشت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دکتر علی باستی افزود : این گروه از محققان از خط تولید و پرورش جلبک ، آزمایشگاه‌های تخصصی و مزارع پرورش ماهی تحت پوشش تغذیه با جلبک و کارخانه تولید غذای طیور غنی شده با جلبک بازدید کرده و در جلسات تخصصی و کارشناسی با محققان شرکت دانش بنیان ریز جلبکی پارسیان بحث و تبادل نظر کردند.

تولید غذای طیور با همکاری شرکت دانش بنیان گیلان و مالزیحمید دنیایی ، مدیر عامل شرکت ریزجلبک پارسیان هم گفت : در این تفاهم‌نامه موافقت شد فعالیت‌های پژوهشی مشترک در خصوص محصولات متنوع جلبکی در حوزه آبزی پروری و کشاورزی و پیگیری مالکیت معنوی و مادی دستاورد‌ها انجام شود.

وی افزود : تاسیس یک شرکت مشترک در کشور مالزی با هدف برند سازی و تجاری سازی محصولات حاوی ریزجلبک، راه‌اندازی خط تولید و پرورش جلبک برای تغذیه آبزیان و کاربری‌های کشاورزی، همکاری‌های آموزشی و توانمندسازی در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک و تبادل دانشجو از جمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است.

شرکت ریزجلبکی پارسیان با عنوان کارخانه تولید کنستانتره میکرو جلبک، تاکنون بیش از ۲۰ محصول دانش بنیان با استفاده از ریز جلبک‌ها روانه بازار کرده است.
 
نظرات شما
  •  

    سبا گفت : ۰۱/۰۶/۱۰

    الزامیاز کجا میشه با کارخونه تولید. دام که از جلبک استفاده می کنه ارتباط بگیریم ؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com