تقاضای کاذب برای خرید جوجه

تقاضای کاذب برای خرید جوجه
دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت:برآوردها حاکی از آن است که جوجه ریزی خرداد به ۱۲۰ میلیون قطعه برسد که براین اساس ۲۲۰ هزارتن گوشت مرغ تولید می شود.

 محمدرضا صدیق پور گفت: اکنون متوسط قیمت هرقطعه جوجه یکروزه ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان است، درحالیکه مرغداران با مطرح کردن ۱۶ تا ۱۷ هزارتومان به عنوان بالاترین نرخ جوجه یکروزه بدنبال مطرح کردن بحث گرانی هستند.

او تقاضای کاذب برای خرید جوجه را علت اصلی عرضه با نرخ های بالا مطرح کرد و افزود: در ارتباط با بحث قیمت جوجه،  تفاهم نامه ای با اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی امضا کردیم که در صورت فراهم شدن سازوکارهای لازم، جوجه با نرخ مصوب در اختیار مرغداران قرار می گیرد.


قیمت مصوب مرغ در میادین میوه و تره بار
صدیق پور ادامه داد: هر میزان جوجه ریزی که در کارگروه تخصصی وزارت جهاد مطرح شود،  همان میزان را تولید خواهیم کرد. اما انتظار تولیدکنندگان جوجه یکروزه آن است که همانند سال قبل شرایط به گونه ای نباشد که هر قطعه جوجه یکروزه برای مدت زمان ۹ ماه با نرخ یک هزارتومان،  ۲ هزارتومان و حتی رایگان توزیع شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته در اردیبهشت میزان جوجه ریزی به ۱۱۶ تا ۱۱۷ میلیون قطعه می رسد و همواره پیش بینی می شود که جوجه ریزی خرداد به ۱۲۰ میلیون قطعه برسد که براین اساس تولید ماهانه گوشت مرغ ۲۱۰ تا ۲۲۰ هزارتن خواهد بود که این میزان جوابگوی نیاز بازار داخل است.
 
نظرات شما
  •  

    مومیوند گفت : ۰۲/۰۲/۲۵

    سلام، بسیارعالی میشه ی شغل برای بیکارانی که به پرورش طیورعلاقه مندن،,,,باسپاس

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com