تولید مرغ سایز اولویت جهادکشاورزی است

تولید مرغ سایز اولویت جهادکشاورزی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سیاست جهاد کشاورزی ترغیب مرغداری‌ها به تولید مرغ با سایز مناسب است.
رضا افلاطونی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در کارگروه مشترک تنظیم بازار و امنیت غذایی استان که با حضور استاندار قزوین برگزار شد، گفت: در این روش مرغ زیر ۴۵روز تولید و به بازار عرضه شود تا ضمن افزایش کیفیت محصول، هزینه اضافی واحدهای تولیدی در تامین نهادها کاهش پیدا کند.
او بر فرهنگ‌سازی برای مردم در مصرف این نوع مرغ تاکید کرد و گفت: برای ترغیب و تشویق مرغداری‌ها به تولید مرغ سایز ضروری مردم نیز در سبد خرید خود مرغ سایز تهیه کنند.

افلاطونی خرید تضمنین گندم را اولویت نخست این سازمان در این فصل دانست و بیان کرد: هم اکنون ۲۰مرکز خرید در سطح استان کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان را برعهده دارند.
این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای فصل خرید (۱۹خرداد) تاکنون بیش از ۹هزار و ۶۰۰تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین بازده زمانی حدود ۱۰درصد افزایش داشته است.
او ادامه داد: جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی به میزان کافی استان انجام شده و جایی نگرانی برای تامین مرغ مورد در استان وجود ندارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه روند پرداخت تسهیلات بانکی سرمایه درگردش به مرغداران و دامداران اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده استان قزوین رتبه۱۲ کشور در معرفی بانک و رتبه۱۰ در پرداخت تسهیلات به دامداری‌ها و مرغداری‌ها را دارد.
 
کلمات کلیدی مرغ سایز تولید مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com