خرید نقدی برای حمایت از مرغداران در سال جهش تولید

خرید نقدی برای حمایت از مرغداران در سال جهش تولید
شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و در حمایت از شعار سال «جهش تولید» شرکت پشتیبانی امور دام کشور از تمامی تولیدکنندگان و مرغداران برای تولید محصول با کیفیت و استاندارد حمایت می‌کند.
به گزارش شرکت پشتیبانی امور دام کشور، براساس سیاست‌های ابلاغی - حسن عباسی معروفان - مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام کشور این حمایت‌ها شامل خرید مرغ مازاد مرغداری‌ها و تولیدکنندگان طیور و پرداخت وجه آن به صورت نقدی انجام می‌شود.
بر این اساس مرغداری‌ها  می‌توانند با توجه به نیاز کشور و بدون نگرانی از وضعیت قیمت اقدام به تولید مرغ با کیفیت کنند و شرکت پشتیبانی امور دام نیز مازاد نیاز تولیدی را به صورت نقدی از آنها خریداری و به عنوان بخشی از ذخایر استراتژک ذخیره سازی کنند.
پرداخت تمامی بدهی‌ها و مطالبات مرغ‌داران و کشتارگاه‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه ورود به سال رونق تولید بوده است که شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال رونق تولید آن را تمام و کمال انجام داد تا با حمایت از تولیدکنندگان و با آرامش بیشتر بازار به سمت جهش تولید قدم بردارد.
براساس این گزارش، شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال ۱۳۹۸بیش از ۵۲ هزار تن مرغ مازاد مرغداران را با قیمت مصوب تنظیم بازار برای هرکیلوگرم متوسط ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری و به ذخایر استراتژیک کشور اضافه کرده است.
 
نظرات شما
  •  

    روح الله سلیمی گفت : ۹۹/۰۱/۰۶

    والا چ بدونیم انشااله اونجوری ک میگن باشه

    پاسخ...
  •  

    حسینی گفت : ۹۹/۰۱/۰۹

    سایت شما کاملا مشخصه داره هدف دار قیمت هارو میزنه
    همیشه تمایل دارین قیمت مرغ با روند کاهشی و برعکس قیمت جوجه رو افزایشی بزارین
    نظرات هم گزینشی اینجا قرار میدین
    ما مرغداران منبعد نمی آریم هرجور دلتون میخاد قیمت بزارین

    پاسخ...
  •  

    حسینی گفت : ۹۹/۰۱/۱۰

    با سلام خدمت مرغداران گوشتی سراسر کشور، با توجه به اینکه قیمت مرغ در خرده فروشی ها بالاست دلیلی وجود نداره که درج قیمت مرغ زنده در سایت‌ها روند کاهشی داشته باشه، بعلاوه اینکه وقتی مرغ قیمت مصوب داره یعنی کمتر از قیمت مصوب نباید خریداری بشه واگه احیانا خرید زیر فی انجام گرفت دلیلی نداره فوری در سایت‌ها ترند بشه و درج قیمت پایین تر از قیمت مصوب در هر سایتی خیانت به مرغداران گوشتی و صنعت مرغ میباشد.
    چه دلیلی و منافعی میبرن که سایتی مانند itpnews داره با درج قیمت کمتر از نرخ مصوب کمک به ضرر و زیان مرغدار میکنه، از تمام مرغداران گوشتی سراسر کشور می‌خواهیم ضمن تحریم این سایت و حذف دامنه آن از روی گوشیهاشون، برای ایجاد یه سایت و گروه تلگرامی سراسری که منافع مرغدار تامین بشه راهکار ارائه کنند.
    با تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com