دام‌های کشور شناسنامه‌دار می‌شوند

دام‌های کشور شناسنامه‌دار می‌شوند
به همت شرکت تراشه‌پرداز پویا با راه‌اندازی شناسه الکترونیک دام، برای دام‌های کشور شناسنامه صادر می شود.
مهدی برات‌پور نماینده شرکت تراشه پرداز پویا در حاشیه چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با بیان اینکه این شرکت برای اولی بار است که در خاورمیانه شناسه‌های الکترونیکی دام یا ANIMAL RFIB AER TAG در زمستان 91 تولید کرده‌ایم اظهار داشت: این تگ‌ها به عنوان یک شناسنامه که حاوی اطلاعاتی مانند اصالت دام، پرونده پزشکی دام و بیمه دام است عمل می‌کند.
وی گفت: این سامانه در مقایسه با نمونه خارجی آن به دلیل دریافت گواهینامه بین‌المللی از موسسه ICAR به لحاظ کیفی کاملا مطابق است، قیمت این شناسه سه هزار و 500 تومان است در حالی که نمونه خارجی آن حدود دو دلار است.
نماینده شرکت تراشه پرداز پویا یادآور شد: این شرکت یک قرارداد اولیه با وزارت جهاد کشاورزی برای تولید صدهزار قطعه منعقد کرده است که به تدریج آنها را وارد بازار خواهیم کرد.
برات‌پور گفت: با حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای نفوذ در بازارهای خاورمیانه و آفریقا در صدد صادرات شناسه الکترونیک دام هستیم.
شرکت تراشه پرداز پویا با آدرس WWW.TPP –CO.COMاز سال 79 به عنوان یک شرکت کامپیوتری و الکترونیکی کار خود را آغاز کرده است.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل که از شنبه هفته جاری در مصلی امام خمینی برپا شده است تا فردا از ساعت 9 الی 19 برپا است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com