روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون نهاده های دامی وارداتی بارگیری می شود

روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون نهاده های دامی وارداتی بارگیری می شود
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: روزانه حدود ۳۰۰ دستگاه کامیون این استان در بندر شهید بهشتی چابهار نهاده های دامی وارداتی را به سایر نقاط کشور حمل می کنند.
محمد یاسین احمدیان در تشریح خبر فوق افزود: با توجه به تکمیل فاز نخست توسعه زیرساخت ها و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر شهید بهشتی چابهار به بیش از هشت میلیون تن در سال، مقرر گردیده است بخش زیادی از کالا های اساسی وارده به کشور توسط کشتی، در این بندر تخلیه شود.
وی ادامه داد: در این راستا از اواخر شهریور ماه تاکنون ۲ محموله ۶۸ و ۶۶ هزار تنی جو به مقصد این بندر مهم و استراتژیک حمل شده است که محموله ۶۸ هزار تنی به طور کامل تخلیه و محموله دوم در حال تخلیه است.
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: همچنین محموله ۶۲ هزار تنی ذرت نیز وارد بندر چابهار شده است و به زودی عملیات تخلیه آن آغاز خواهد شد و در مجموع قرار است تا اوایل آبانماه امسال ۵۰۰ هزار تن نهاده دامی و سایر کالاهای اساسی شامل برنج، شکر و... بعد از ورود به بندر چابهار به سایر نقاط کشور حمل شود.

بندر چابهار در تخلیه به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور آمادگی کامل دارد
وی بیان کرد: بندر چابهار در تخلیه به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور آمادگی کامل دارد و با روند افزایشی تخلیه و بارگیری این نوع کالاها و حمل زمینی آن، ظرفیت تأمین ناوگان باری در مسیر برگشت برای حمل کالاهای صادراتی از طریق بندر چابهار فراهم شده که این امر تأثیر قابل توجهی بر کاهش هزینه واردات و صادرات خواهد داشت.
رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: بندر چابهار امن ترین و کم هزینه ترین مسیر برای صادرات و واردات و همچنین ترانزیت کالاهای متعلق به سایر کشورها خصوصا کشورهای همسایه است.
 
کلمات کلیدی بارگیری نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com