روسیه مشتری ثابت شیرخشک ایران / پنجمین محموله از آستارا صادر شد

روسیه مشتری ثابت شیرخشک ایران / پنجمین محموله از آستارا صادر شد
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا گفت: با استقبال روسیه از شیرخشک تولید شده در ایران، پنجمین محموله از این محصول از مرز استارا به آن کشور صادر شد.
بهرام پورضرب افزود: 40 تن شیر خشک پاستوریزه و بدون چربی به ارزش 73 هزار و 600 دلار به عنوان پنجمین محموله از این محصول، از مبدا استان مازندران با مجوز اداره کل دامپزشکی آن استان و نظارت شبکه دامپزشکی آستارا به روسیه صادر شد.
وی اظهار کرد: صادرات لبنیات به روسیه با توجه به تقاضای بازار این کشور و دیگر اعضای اتحادیه اوراسیا از جمله قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و بلاروس می تواند در ارزآوری، جهانی شدن برندهای تولید کننده محصولات لبنی ایرانی و ایجاد تعادل در بازار داخلی موثرباشد.
وی بیان کرد: برای حضور موثر در بازار پر رقیب روسیه تلاش می کنیم و دستیابی به آن، ارتقای کیفیت تولید داخلی و بازاریابی مناسب را می طلبد.
پورضرب ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 240 تن شیر خشک به ارزش 368 هزار دلار از مرز زمینی آستارا به کشور روسیه صادر شده است.
گمرک آستارا به عنوان اداره کل، در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
این گمرک رتبه اول تجارت چمدانی در میان مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات در میان مرزهای شمال کشور را دارد.
شهرستان بندری آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان به علت قرار گرفتن در نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی محسوب می شود.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com