رکورد بی سابقه کشتار مرغ در گلستان

رکورد بی سابقه کشتار مرغ در گلستان
مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: ۳۵۰ هزار قطعه مرغ در یک شیفت کاری طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان کشتار و روانه بازار مصرف شد که رکوردی تازه در کشتار مرغ در استان است.
غلامرضا محرابی اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان و باتوجه به افزایش بازار مصرف طی چند روز گذشته شاهد افزایش چشمگیری در ظرفیت کشتار مرغ درکشتارگاه های صنعتی طیور استان بوده ایم.
محرابی افزود: این افزایش تقاضا در بازار مصرف استان سبب شده است که کشتارگاه های استان پس از مدت ها کاهش تولید که با ظرفیت اسمی آن ها بسیار فاصله داشته طی چند روز گذشته با ۹۶ درصد ظرفیت خود طی شیفت کاری به فعالیت مشغول شوند که خود سبب رونق چشمگیر ی در این صنعت شده است.
وی اضافه کرد: ۳۵۰ هزار قطعه مرغ در یک شیفت کاری طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان کشتار و روانه بازار مصرف شد که رکوردی تازه در کشتار مرغ در استان است.
وی ادامه داد: ظرفیت کشتاری در کشتارگاه های صنعتی طیور استان هشت میلیون و هشت هزار قطعه در ماه است.
مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: به شهروندان توصیه می شود با توجه به نظارت های مستمر دامپزشکی استان به کشتارگاه های طیور، گوشت مرغ مورد نیاز خود را از مراکز و فروشگاه های مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۱۲ به اطلاع کارشناسان دامپزشکی استان برسانند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com