سرمایه گذاری 400 میلیاردی برای تولید گوشت مرغ

سرمایه گذاری 400 میلیاردی برای تولید گوشت مرغ
استاندار گلستان در جلسه ای با حضور سرمایه گذاران شرکت زرین طیور گلستان که تعهد سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی در زمینه زنجیره تولید گوشت مرغ را دارند، دیدار کرد.
دکتر سید مناف هاشمی در  دیدار با جناب آقای دکتر محمد نبی رضائی رئیس هیئت امنای موسسه اعتباری نور، ضمن تقدیر از حضور ایشان تصریح کرد: تلاش داریم زیرساخت های لازم جهت فعالیت بخش خصوصی در استان را فراهم آوریم.
وی افزود: حضور سرمایه گذاران در استان ضامن رونق تولید، اشتغال پایدار و سر بلندی استان است و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید راه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هموار کنند.
استاندار گلستان یادآور شد: نگاه زنجیره ای در حوزه طیور و همچنین رقم سرمایه گذاری که انجام خواهد شد، نوید بخش آینده ای روشن را می دهد و امیدواریم این شرکت علاوه بر تامین امنیت غذایی داخلی و ایجاد اشتغال بتواند به توفقیات ارزشمندی در زمینه صادرات و ارائه محصولات به دیگر کشورها نیز دست یابد.
دکتر هاشمی گلستان را استانی با استعداد و ظرفیت بالا معرفی کرد و گفت: هر اندازه مسولان دستگاه های اجرایی استان بتوانند زیرساخت های لازم و مجوز های مورد نیاز را با سرعت بیشتری تامین نمایند، روند حضور سرمایه گذاران در استان تسریع خواهد شد.
لازم به ذکر است در این دیدار سرمایه گذاران شرکت زرین طیور گلستان نیز نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com