سمینار علمی کمین/ معرفی بهترین های آنزیم و پروبیوتیک ها

سمینار علمی کمین/ معرفی بهترین های آنزیم و پروبیوتیک ها

کمپانی کمین با فعالیت در بیش از 90 کشور در سرتاسر دنیا یکی از بزرگترین و خوش نام ترین شرکت ها در عرصه تولید مواد غذایی می باشد.
نمایندگی عرضه آنزیم ها و پروبیوتیک این کمپانی بر عهده ی شرکت زوبین تجارت آریا می باشد، این شرکت با مدیریت عاملی مهندس مقدسی از 15 سال پیش شروع به فعالیت نموده و تا کنون همواره از بزرگترین و صادق ترین شرکت ها در زمینه عرضه محصولات بهترین برنده ها بوده است.
محصولات این شرکت عباتند از:
-    مولتی آنزیم های استاندارد کمین
-    مولتی آنزیم های کمین +فیتاز (wp)
-    کلستات کمین
*مزیت محصولات شرکت کمین
از مزایای آنزیم های استاندارد کمین می توان به چند تخمیری بودن آن اشاره کرد که این چند تخمیری بودن موجب می شود بهترین عملکرد را در PH  های مختلف دستگاه گوارش داشته باشد. همچنین این آنزیم دارای 5 فعالیت اصلی و 18 فعالیت جانبی (تنها مولتی آنزیم ثبت شده در اتحادیه اروپا با 5 فعالیت اصلی آنزیمی) و پایدار به دمای پلت می باشد.
از مزایای مولتی آنزیم کمین+ فیتاز(wp) علاوه بر مزیت های عنوان شده، وجود فیتاز 6 (6-phytase) می باشد که بهترین فعالیت آنزیمی فیتاز را دارا است. از مزایای این نوع فیتاز (6-phytase)  مقاومت بالاتر آن به دمای پلت می باشد.
کلستات کمین نسل جدیدی از پروبیوتیک با عملکرد اختصاصی بر روی بیماری ورم روده است و از آخرین دستاورد های شرکت کمین به شمار می رود که به دلیل عملکرد تخصصی آن هیچ محصول مشابهی در بازار ندارد.
کلستات دارای اسپورهای باسیلوس سوبتیلیس PB6   است که از روده مرغ سالم جدا شده و به دلیل اسپور بودن کاملا مقاوم به دمای پلت می باشد.
کلستات با تولید نوع خاصی بایوسید در دستگاه گوارش باعث نابودی باکتری کلستریدیوم پرفرینجنس (عامل اصلی بیماری ورم روده) می گردد.
*شبی با بزرگان صنعت
سمینار علمی یک روزه شرکت کمین در تاریخ 16/07/94 در هتل سیمرغ تهران با حضور کارشناس و مدیران ارشد این شرکت و تعدادی از بزرگان و اساتید و دست اندرکاران صنعت دام و طیور کشور، توسط زوبین تجارت آریا نماینده انحصاری محصولات آنزیم و clostat  کمین،  با موضوع آنزیم ها و پروبیوتیک کمین برگزار شد.
در ابتدا مهندس مقدسی مدیرعامل این شرکت ضمن خیر مقدم به حضار، خلاصه ای از فعالیت شرکت زوبین تجارت آریا را تشریح نمود و به معرفی میهمانان خارجی پرداخت.
سخنران این سمینار آقای David Gonzales   فارغ التحصیل  رشته تغذیه طیور از دانشگاه پلی تکنیک مادرید به بررسی و تشریح مزایای آنزیم ها و پروبیوتیک تولیدی شرکت کمین بر اساس مستندات و تحقیقات انجام شده پرداخت و با ارائه نتایج، محصولات این شرکت را یکی از بهترین های جهان نامید.
درپایان آقای Mathieu Cortyl مدیر ارشد منطقه ای کمین از کشور فرانسه به پرسش های مهمانان در خصوص محصولات عرضه شده پاسخ داد.

 

برای مشاهده گالری تصاویر کلیک نمایید

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com