سمینار یک هفته ای سیستم تهویه

سمینار یک هفته ای سیستم تهویه

ایران – شرکت اجداد زربال که از توزیع کنندگان نژاد Ross در ایران است به تازگی سمینارها و کارگاههایی را به مدت یک هفته در خصوص مدیریت سیستم تهویه در مرغداری ها برگزار کرد. سمینار یک روزۀ مدیریت سیستم تهویه در مرغداری ها با حضور 125 مدیر تولید ، سمینار دو روزه در خصوص تولیدات داخلی شرکت اجداد زربال ، بعلاوۀ دو کارگاه یک روزه و همچنین یک جلسۀ پرسش و پاسخ یک روزه از وقایع این سمینار در طی این یک هفته بود. Bernard Green مشاور سیستم های تهویه ای Aviagen به همراه John Maguire مدیر فروش بین المللی Ross در خاورمیانه و افریقا به همراه David Butter مشاور فنی از پشتیبانان کمپانی زربال اجداد در این سمینارها و کارگاهها بودند .

از آنجاییکه آقای David Butter بیشتر از 30 سال در صنعت مرغداری ایران مطرح هستند برای بسیاری از حاضرین چهرۀ سرشناس و شناخته شده ای بودند . این سمینارها و کارگاهها شامل موضوعات مختلفی در رابطه با سیستم تهویه بود از جمله قواعد و قوانین مربوط به آن ، سیستم های مربوطه و رفع مشکلات آنها همگی بر اساس تجارب موجود در این زمینه . دکتر علی باغبان زاده ، مدیر عامل جدید شرکت اجداد زربال در آغاز مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین اظهار کرد :"بسیار خرسندم که این اقدام با واکنش مثبت و خوب شما روبرو شده است. سیستم های تهویه از موضوعات حائز اهمیت در مدیریت مرغداری ها تلقی می شوند و اطمینان دارم که اطلاعات و توصیه های ارائه شده به طرز چشمگیری موجب ارتقاء دانش پرسنل ما خواهد شد. همچنین به بهبود مدیریت و بازدهی تولیدات Ross 308 ما نیز کمک خواهد کرد."

همچنین آقای John Maguire افزود : " این کارگاهها شامل تمامی اصول و مبادی مهم به همراه موضوعات و عناوین کلی در رابطه با تهویه بود. ما عمیقاً از این تلاش گروه زربال برای ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر نژاد Ross در ایران تشکر و قدردانی می کنیم."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com