طبق وعده ها سهمیه‌ها به زودی به دست تولیدکنندگان می‌رسد

طبق وعده ها سهمیه‌ها به زودی به دست تولیدکنندگان می‌رسد
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران گفت: تا زمانی که سهمیه ذرت و سویا از سوی دولت به سمتمان نرسد، قیمت‌ها اصلاح نمی‌شود و طبق وعده‌ها حدوداً تا 5 روز دیگر سهمیه‌ها تخصیص می‌یابد.
ناصر نبی‌پور، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران، در پاسخ به چرایی عدم اجرای قیمت‌ اعلامی تخم مرغ توسط تولیدکنندگان، اظهار کرد: طبق اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت تخم مرغ از درب مرغداری هر کیلو ۱۲ هزار تومان، قیمت برای مصرف کننده هر کیلو ۱۴۵۰۰ تومان و عوارض صادراتی به ازاء هر کیلو ۲۵۰۰ تومان تعیین شد؛ بنابراین قیمت هر شانه تخم مرغ ۱۸۰۰ گرمی برای مصرف کننده حدود ۲۶ هزارتومان خواهد بود. دولت وعده داد که سهمیه ذرت و سویا برای تولیدکنندگان تخصیص دهد تا قیمت‌ها پایین بیاید، تبعاً هر زمانی که سهمیه‌ها تعلق بگیرد، قیمت‌ها اصلاح می‌شود.
او ادامه داد: در حال حاضر قیمت تمام شده ما بیش از 15 هزار تومان برای هر کیلو است و نمی‌توانیم قیمت اعلام شده یعنی 14 هزار و 500 تومان درب مرغداری را عملی کنیم.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی قول دادند که به تولیدکنندگان سهمیه تعلق بگیرد. بنابر قولی که به ما داده شده، قرار است حدوداً 70 درصد جیره سویا و 100 درصد جیره ذرت به صورت سهمیه از سوی دولت برای تولیدکنندگان تامین شود.
او  ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی متولی صنعت است؛ از شرایط بازار تحلیل دارد و حامی تولیدکنندگان است. بنابراین اطمینان داریم که سهمیه‌ها به زودی به دست تولیدکنندگان خواهد رسید.
بی‌پور درباره زمان احتمالی تخصیص سهمیه‌های ذرت و سویا به تولیدکنندگان و اجرای قیمت‌های اعلام شده از سوی سازمان حمایت گفت: به نظر می‌رسد تا 4 یا 5 روز دیگر سهمیه به دست تولیدکنندگان برسد
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com