در مصاحبه اخصاصی با مدیرعامل اتحادیه میهن مطرح شد
فروش تخم مرغ کمتر از قیمت مصوب سال قبل/فیلم

دانلود
اهم موضوعات مطرح شده در مصاحبه با آقای مهندس صدرا علی اکبرخانی - مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخمگذار میهن - را در زیر مطالعه بفرمایید که مشروح مصاحبه با مباحث کاملتر را می توانید در فیلم بالا مشاهده نمایید:

- ایشان با توجه به نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدائی ها اعلام داشت ذات وجودی و تاسیس اتحادیه بر این است که کمک کند تا تولیدکنندگان بدون هر گونه مانعی در مسیر تولید قرار داشته باشند و مانند هر سال به این کار ادامه خواهیم داد و امسال نیز در جهت اجرای دستور رهبر کشور این کار را با جدیت بیشتر ادامه خواهیم داد.
- ترکیب جدید هیئت مدیره طوری ساخته شده است که از اعضا آن از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان صنعت هستند و با شناخت کامل در این صنعت قدم برخواهند داشت.
- وی مهمترین اهداف سال 1400 را کنترل تولید جوجه یکروزه تخمگذار و بازار تولید جوجه تخمگذار می داند و اعلام می دارد که صفر تا صد تولید جوجه و ارسال آن به واحدهای تخمگذار به عهده گرفته ایم و بازار جوجه را در فصول مختلف سال مدیریت خواهیم کرد.
- علی اکبر خانی از اهداف دیگر این اتحادیه در سال 1400 را راه اندازی باراندازی حرفه ای و مرکزی خواند و اعلام کرد نیم نگاهی جدی به صادرات تخم مرغ و نظم در ادامه و استمرار آن داریم.
- مدیرعامل اتحادیه میهن اعلام کرد در خصوص واردات نهاده فعالیت بیشتری خواهیم داشت و با توجه به تصمیمات مختلفی که در خصوص ارز نهاده گرفته می شود ما وظیفه داریم با حضور در این بازار این بخش مهم از نیاز تولیدکنندگان را به ثبات برسانیم و هزینه های تولید را برای تولیدکنندگان کاهش دهیم.
- علی اکبر خانی اعلام داشت برای ثبات بازار تخم مرغ نیاز به اعتماد کامل دولت داریم.


- ایشان در خصوص قیمت تمام شده تولید تخم مرغ اعلام داشت: تمام آیتم های تولید تغییر کرد و قیمت نیروی کار افزایش پیدا کرد، قیمت جوجه و سایر فاکتورهای تولید تغییر کرد و قطعا باید قیمت تخم مرغ نیز تغییر کند. وی اعلام داشت قیمت تمام شده تولبد هر کلیو تخم مرغ بدون احتساب سود برای تولید کننده امروز بین 14 هزار و پانصد تا 15هزار تومان است و این حالی است که قیمت مصوب درب در مرغداری برای هر کیلو 14 هزار تومان تعیین شده است و متاسفانه امروز قیمت فروش تخم مرغ به کیلویی 10 هزار تومان رسیده است و ابن یعنی تولیدکننده ایرانی در حال فروش محصول خود با 3 هزار و پانصد تومان کمتر از قیمت مصوب سال 1399 است بنابراین اولین وظیفه ما این است که برای حمایت از تولیدکننده اول از همه تولید کننده را به قیمت سر به سر برسانیم.
- مدیرعامل اتحادیه میهن اعلام داشت : با زیرساخت های ایجاد شده ما قابلیت تولید یک و نیم میلیون تن تخم مرغ در کشور را داریم.
- وی اظهار داشت ترکیه در حال بررسی لحظه ای بازار ما در منطقه می باشد و مهمترین رقیب ما می باشد که در این چند روز اخیر هم با توجه به شکل بازار ایران تغییراتی در تصمیمات خود داشته است .
- علی اکبر خانی اظهار داشت نگاه وزارت جهادکشاورزی به اتحادیه میهن مثبت هست و امیدواریم که وزارت خانه به ما اطمینان داشته باشد و مشاوره و کارشناسایی های ما را در تصمیم گیری های خود دخیل کند.
  • دانلود فایل صوتی این مصاحبه
  • دانلود
     
     
    نظر خود را ثبت نمایید
    • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
    • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
    • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
    • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
    Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com