فعالیت 3000 فارم طیور در افغانستان

فعالیت 3000 فارم طیور در افغانستان
شرکت پروسس و بسته بندی افغان دوست تنها تامین کننده ای است که می تواند به طیف وسیعی از مسائل صنعت طیور کشور افغانستان پاسخ دهد.
این شرکت فرآوری و بسته بندی برای کاهش و محدود کردن واردات گوشت جوجه و تخم مرغ و افزایش تولید محصولات داخلی با کیفیت بالا و با قیمت پایین در افغانستان تلاش هایی کرده بود.
احمد شاه احمدی رئیس این شرکت در گفت و گو با خبرگزاری The Kabul Times اظهار داشت: «ما پانزده سال است که گوشت جوجه و تخم مرغ وارد می کنیم اما تصمیم گرفته ایم که یک فارم طیور در افغانستان تاسیس کنیم. ما در چهار بخش با استانداردهای تعیین شده کار خود را آغاز کردیم. 300 نفر را نیز در شرکت استخدام کردیم. با تاسیس فارم های طیور، واردات گوشت جوجه 70 درصد کاهش یافته است. ما تلاش کردیم تا بتوانیم نیازهای کل کشور را پوشش دهیم. فارم تاسیس شده ظرفیت 100,000 قطعه مرغ را دارد که از طریق آن 80,000 تا 90,000 تخم مرغ در روز تولید کنیم.»
آقای احمدی اظهار داشت: «ما در تلاشیم تا با استفاده از استانداردها و ضوابط خوراک طیور را نیز تولید کنیم. در شرکت ما سه نوع ماشین آلات وجود دارد، یک از آن ها مربوط به خوراک است، دیگری برای کشتار است و ماشین دیگر برای از بین بردن بوی فارم استفاده می شود».

 
نظرات شما
  •  

    چمن علی سعادتی گفت : ۹۸/۰۱/۱۲

    سلام من کارخانه تولید دانه دارم تازه یکسال میشه راه انداختم ولی با کمبود مواد خام شان روبرو هستم میشه مارا کمک کنید تشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com