قیمت تخم‌مرغ در روزهای آینده کاهش می‌یابد

قیمت تخم‌مرغ در روزهای آینده کاهش می‌یابد
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه افزایش قیمت تخم‌مرغ از سوی اتحادیه مرغداران صورت گرفته است، از کاهش قیمت تخم‌مرغ در روزهای آینده خبر داد.
داریوش صفاری اظهار کرد: افزایش قیمتی که در تخم‌مرغ دیده شده، به علت افزایش قیمت از طرف اتحادیه مرغداران بوده است که در چند روز آینده با کاهش قیمت تخم‌مرغ مواجه می‌شویم.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش تخم‌مرغ بیشتر به صورت کیلویی است که کیلویی ۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی با بیان اینکه قیمت لبنیات براساس ستاد تنظیم بازار در تاریخ هفتم تیرماه ۹۹ افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: محصولات لبنی مثل شیر بطری یک لیتری ۱.۵ درصد چربی به قیمت ۵۶۰۰ تومان و شیر بطری یک لیتری با دو درصد چربی به ۵۹۰۰ تومان رسیده که براساس میزان درصد چربی، قیمت‌ها متفاوت است.
صفاری با بیان اینکه افزایش قیمت لبنیات به علت افزایش شیرخام بوده است، افزود: شیر یک لیتری با سه درصد چربی به قیمت ۶۵۰۰ تومان و با ۳.۲ درصد چربی ۶۶۰۰ تومان، ماست کم‌چرب ۹۰۰ گرمی ۱.۵ درصدی به قیمت ۶۶۰۰ تومان، ماست پرچرب سه درصد ۷۳۰۰ تومان و ماست دبه‌ای دو و نیم کیلویی کم‌چرب ۱.۵ درصد ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همدان بین ۱۶ تا ۱۷ هزار تومان است، اظهار کرد: چند عامل منجر به افزایش قیمت مرغ در بازار شده که از جمله افزایش قیمت نهاده‌ها و میزان تقاضای بازار بوده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com