قیمت شیر خام 2 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم تصویب شد

قیمت شیر خام 2 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم تصویب شد
رئیس هیأت مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور با بیان اینکه قیمت شیر خام 2 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم تصویب شد، اظهار کرد: با توجه به این مسأله باید شاهد ثبات در قیمت لبنیات باشیم و مردم با افزایش هر روزه قیمت‌ها مواجه نشوند.
علی‌احسان ظفری با بیان اینکه قیمت شیر خام 2 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم تصویب شد، اظهار کرد: با توجه به این مسأله باید شاهد ثبات در قیمت لبنیات باشیم و مردم با افزایش هر روزه قیمت‌ها مواجه نشوند.
وی با بیان اینکه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت لبنیات را به زودی اعلام می‌کند، افزود: قیمت قطعی لبنیات بر اساس شیر 2 هزار تومان با هماهنگی تشکل‌های بخش خصوصی اعلام می‌شود.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور با اشاره به اینکه پایبندی دامداران و وزارت جهاد کشاورزی به مصوبه تنظیم بازار  باعث جلوگیری از سوء استفاده می‌شود، تصریح کرد: امروز با کمبود شیر مواجه هستیم اما قرار شده ساختار جدیدی برای انتقال شیر به کارخانه‌های لبنیاتی اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه هنوز برای وزارت جهاد کشاورزی و دامداری‌ها اثبات نشده که با کمبود شیر مواجه هستیم، ادامه داد: اگر مشخص شد که نیاز شیر بازار به طور کامل تأمین نمی‌شود، با ورود شیر خشک به کشور موافقت به عمل آید تا شیر گران‌تر نشود.
ظفری با اشاره به اینکه احتمالا به واردات شیر خشک نیاز داریم، خاطرنشان کرد: واحدهای لبنی شیر خام را تا کیلویی 2 هزار و 400 تومان هم خریداری کردند که بازگشت به قیمت هر کیلو 2 هزار تومان می‌تواند به ثبات واحدهای لبنی کمک کند.
وی گفت: ثبات در واحدهای لبنی باعث ایجاد ثبات در سبد غذایی خانوارها خواهد شد و این مشکل برطرف می‎شود.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور اظهار کرد: واحدهای لبنی در برهه‌ای از زمان وقتی تولیدات خود را به فروش می‌رساندند نمی‌توانستند به دلیل افزایش قیمت‌ها مواد اولیه را تأمین کنند.
وی افزود: با ثبات قیمت شیر می‌توان امید داشت که این قیمت‌ها ثابت شده و افزایش‌های ناگهانی رخ ندهد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com