قیمت گوشت گوسفندی برای ماه رمضان اعلام شد

قیمت گوشت گوسفندی برای ماه رمضان اعلام شد
نرخ فروش هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه در ماه رمضان 27 تا 28 هزار تومان برای مصرف‌کننده تأیین شد.
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با اعلام این خبر گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه 27 تا 28 هزار تومان است که بر اساس تدابیر اندیشیده دولت و بخش خصوصی نرخ این محصول در ماه مبارک رمضان نیز تغییر نخواهد داشت.
علی‌اصغر ملکی افزود: عصر روز گذشته جلسه ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و بر عرضه مرغ، گوشت، شکر، خرما و تخم‌مرغ از یک هفته قبل از شروع ماه مبارک رمضان تأکید شد.
وی خاطرنشان کرد: حدود 9 ماه است که قیمت گوشت گوسفندی در بازار تغییری نداشته و از ثبات لازم برخوردار است که برای جلوگیری از نوسانات قیمتی در ماه رمضان نیز دولت جلوی صادرات دام زنده از کشورها به‌صورت قانونی گرفت.
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی ادامه داد: هر کیلوگرم گوشت قرمز با توجه به بعد مسافت و کیفیت بین مغازه‌داران 24 تا 25 هزار تومان توزیع می‌شود.
ملکی در پایان اظهار امیدواری کرد که با در ایام ماه مبارک رمضان با ممانعت دولت از خروج قانونی و غیرقانونی دام افزایش قیمتی در بازار گوشت قرمز نخواهیم داشت.

 
نظرات شما
  •  

    دامدار گفت : ۹۳/۰۳/۲۲

    واقعا ادم لذت میبره این مسئولین رو میبینه!!!
    یکی نیست بگه اخه ادم ... قیمت نهاده ها در یکسال گذشته ثبات داشته؟
    فاتحه دام دار رو خوندین با این سیاست گذاری های افتضاحتون
    در همین خبر برای فروشنده سودی حدود 15 درصد در نظر گرفته شده ولی یکی نیست بشینه قیمت تمام شده دام زنده رو برای دام دار محاسبه کنه (کسی که در این فرایند بیشترین زحمت و هزینه رو برای تولید صرف کرده)

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com