لایو شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده آنلاین

لایو شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده آنلاین
لایو شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده در تهران و کرج با بیش از چندین دهه فعالیت توانسته است تا به امروز نیاز همشهریان گرامی را برطرف کند. جهت خرید دام زنده می توانید از طریق سایت این شرکت اقدام به بررسی و استعلام قیمت گوسفند زنده روز کرده و در نهایت به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید. در این بخش اطلاعات کاملی در رابطه با انواع دام کشتاری در اختیار شما کاربران عزیز قرار میدهیم.

قیمت خرید گوسفند زنده آنلاین
قیمت گوسفند زنده در مراکز عرضه بهداشتی ممکن است کمی با هم متفاوت باشد. این موضوع دلایل مختلفی دارد که اصلی ترین آن به دامدار بودن یا نبودن فروشنده مربوط می شود. یعنی کسانی که خودشان دامدار هستند تا جای ممکن سعی دارند نرخ دام زنده را کمی پایین تر از قیمت سایر همکاران اعلام کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. حالت برعکس این افراد کسانی هستند که از دامدار گوسفند و بره زنده خریداری کرده و در نهایت اقدام به فروش آن می کنند. این دسته افراد برای اینکه سود مناسبی داشته باشند مجبور هستند نرخ را کمی بالاتر اعلام کنند.


قیمت دام زنده اعم از گوسفند، بره، گاو و گوساله زنده، بز و بزغاله و ... همگی توسط اتحادیه مشخص شده و هر روزه در سایت های معتبر همچون  ITPNews اطلاع رسانی می شود. به طور کلی قیمت گوسفند زنده طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه و اطلاع رسانی های انجام شده توسط مراکز معتبر باید ثابت باشد، اما همانطور که گفته شد ممکن است اختلاف کمی بین مراکز عرضه دام زنده با ذبح بهداشتی وجود داشته باشد.

وزن گوسفند زنده
یکی از مهمترین مواردی که هر کسی هنگام خرید باید به آن توجه لازم را داشته باشد مربوط به متوسط وزن گوسفنده زنده است. همانطور که میدانید هزینه نهایی مشخص شده برای خرید دام کشتار بر اساس هر کیلو گرم می باشد که وزن آن مشخص کننده آن می باشد. بنابراین لازم است حتما آشنایی کمی هم شده با این مورد داشته باشید. مراکز غیر معتبر از این موضوع سو استفاده کرده و گاهی به دلیل عدم آشنایی مشتریان وزن غیر واقعی به آنها اعلام میکنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از مراکز معتبر دام زنده در تهران و کرج خرید کنید تا مشکلی از این نظر برای شما پیش نیاید.

مرکز عرضه گوسفند زنده
در حال حاضر مراکز فروش گوسفند زنده در پایتخت و کرج بسیار زیاد می باشد. شما می توانید از طریق مرکز عرضه و کشتارگاه نزدیک به محل زندگی خود اقدام به خرید کنید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم مربوط به مراکز معتبر و غیر معتبر می باشد. بسیاری از این فروشندگان که در مناطق مختلف در حال فعالیت هستند دارای پروانه کسب و مجوز لازم از شهرداری هستند. همچنین تعداد زیادی از آنها هم بدون مجوز و به صورت غیر رسمی در این زمینه فعالیت دارند.
با وجود اینکه مجوز یک موضوع مهم برای این نوع مراکز خرید و فروش دام زنده در تهران می باشد اما پروانه فعالیت نشان بر با کیفیت و بهداشتی بودن خدمات آنها نمی باشد. شما همشهریان عزیز می توانید از طریق مرکز عرضه با ذبح بهداشتی را از هر طریق که میدانید شناسایی کرده و از آنها خرید کنید.


قیمت بره زنده
در کنار گوسفندان باید به موضوع بره زنده نیز بپردازیم، چرا که افراد زیادی قصد خرید بره دارند. در بالا اشاره ای به اختلاف قیمت گوسفندان داشتیم و در اینجا باید بگوییم که این موضوع در رابطه با بره ها نیز صدق می کند. اما نکته مهمتر در اینجا مربوط به بالاتر بودن قیمت بره نسبت به گوسفند زنده می باشد. به این صورت که ممکن است بره با وزن پایین چند هزار تومان گران تر از گوسفند باشد. دلیل این موضوع به طور کلی شامل دو مورد می شود که یکی سود پایین آن برای فروشندگان است و دلیل دیگر جوان تر بودن بره است. گوسفند در سن پایین دارای گوشت لذیذ و خوشمزه ای هستند. به همین دلیل یکی از دلایل اصلی گران بودن مربوط به این موضوع می شود.
جهت استعلام قیمت گوسفند زنده  https://livesheep.co یک سایت معتبر است که می توانید از طریق آن اقدام کرده و مقاله مربوط به این مورد را مطالعه کنید.

دام زنده شهرداری
بسیاری از همشهریان گرامی در هنگام خرید سعی دارند از طریق میدان دام منطقه خاصی اقدام کنند. شهرداری در مناطق مختلف شهر مراکز مشخصی را تعیین کرده است تا دامدارن و مال فروشان بتوانند این میدان ها اقدام به خرید و فروش دام زنده شهرداری در تهران کنند. این نوع میدان دام در همه شهر ها وجود دارد و هر کسی می تواند در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کند. لازم است بگوییم که در این نوع میادین انواع دام خرید و فروش می شود. برخی از آنها را می توان شامل: بره و گوسفند زنده، گوساله و گاو زنده، بز زنده، شتر زنده باشد. همچنین در بین طیور زنده می توان به مرغ و خروس محلی، شترمرغ محلی و بوقلمون محلی اشاره کرد.
هم اکنون در مناطق مختلف پایتخت مراکز مختلفی جهت عرضه دام کشتار روز مشخص شده است. البته بجز این مرکز عرضه دام زنده شهرداری تعداد زیادی هم کشتارگاه گوسفندان وجود دارد که از طریق این بخش ها نیز می تواند اقدام به خرید.
مرکز پخش گوسفند زنده در تهران توسط افراد زیادی صورت میگیرد. سایت لایو شیپ یک مرکز عرضه بهداشتی و معتبر دام زنده است که می توانید بعد از بررسی لازم از طریق آنها اقدام به خرید کنید.


قیمت گوساله زنده
کسانی که قصد دارند تا دام بزرگتر از گوسفند خریداری کنند بیشتر تمایل به تهیه گوساله زنده دارند. اگر کسی بخواهد دام بزرگتر از گوساله هم بخر باید گاو زنده را برای این مورد در نظر بگیرد. منظور ما در اینجا مربوط به دام کشتار می باشد که برای قربانی کردن در ایام مختلف خریداری می شوند. در رابطه با قیمت آن باید بگوییم که نسبت تفاوت قیمت گوساله زنده با قیمت گاو شبیه به تفاوت نرخ بره و گوسفند می باشد. به این صورت که گوساله به دلیل جوان تر بودن و همچنین داشتن گوشت مرغوب تر کمی از گاو گران تر می باشد.
همانطور که میدانید در ایران بیشتر خانوارها برای مصرف گوشت قرمز روزمره از گوسفند گوسفندی یا گوساله استفاده می کنند. این دو جزو محبوب ترین ها برا مردم می باشد.
وزن گوساله ممکن است به طور متوسط چیزی حدود 200 الی 300 کیلو گرم باشد. جهت استعلام قیمت این دام می توانید از سایت معرفی شده استفاده کنید.

خرید طیور محلی
علاوه بر دام کشتار روز بسیاری از مردم تقاضا برای خرید طیور زنده محلی دارند. این مورد هم برای کشتار و هم برای پرورش خرید و فروش می شود. مهمترین آنها را می توان خروس زنده، مرغ محلی، بوقلمون زنده محلی و شترمرغ دانست که بیشتر درخواست را دارند. یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با مرغ و خروس محلی مربوط به قربانی کردن آن برای موارد مختلفی همچون دفع بلا و چشم زخم می باشد. سایر موارد را که مربوط به بوقلمون و شترمرغ است بیشتر برای مصرف گوشت آن ذبح می کنند.


طبق آداب و رسوم گذشته مردم زیادی اعتقاد به قربانی کردن خروس زنده دارند که در رنگ آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای مثال برای موارد خاصی از خروس سیاه رنگ یا مرغ سیاه برای قربانی و ذبح استفاده می کنند.

خرید گوسفند زنده از دامدار
اگر قصد خرید گوسفند زنده دارید می توانید از مرکز معتبر خرید و فروش گوسفند زنده لایو شیپ اقدام کنید. این مرکز به طور رسمی در این زمینه فعالیت دارد و تمامی دام های عرضه شده توسط خود مجموعه پرورش و پرواربندی می شوند. خرید بدون هیچگونه واسطه و دلال یک خرید موفق و تجربه خود از خرید را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین باید اشاره کنیم که پرورش کاملا ارگانیک یکی از مزایای بسیار خود آن می باشد. تمامی دام ها در ییلاق مناطق آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل و ... پرورش داده شده و 100 درصد طبیعی رشد می کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com