ما به تفاوت قیمت تمام شده و ضرر مرغداران پرداخت گردد

دانلود
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی مازندران گفت: گسترش کرونا ویروس بر بخش‌های گوناگون اقتصادی از جمله صنعت مرغداری کشور و استان تاثیر گذاشت.
حسن زاده با بیان اینکه مازندران از استان‌های مهم تولید جوجه یک روزه و گوشت سفید کشور هست، افزود: جوجه ریزی در مرغداری‌های استان از ۱۳ میلیون قطعه در بهمن پارسال با ۲۰ درصد کاهش به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در فروردین امسال رسیده است.
او با بیان اینکه روزانه هزار تن مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود، گفت: پشتیبانی امور استان براساس مصوب دولت تنها قادر به خرید تضمینی و ذخیره سازی ۲۰ درصد تولید صنعت مرغداری استان است.
حسن زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد بازار تعطیل است، افزود:۸۰ درصد تولید صنعت مرغداری استان نیز در بازار مصرف با قیمت پایین‌تر از هزینه تولید بفروش می‌رسد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی مازندران گفت: تولید کنندگان صنعت مرغداری استان هم اکنون با دو چالش اساسی از جمله گرانی علوفه و کاهش قیمت مرغ در بازار روبرو هستند که اگر دولت برنامه مدونی برای رهایی تولید کنندگان این صنعت از بحران پیش رو نداشته باشد چند ماه آینده شاهد ورشکستگی مرغداران خواهیم بود.
حسن زاده تاکید کرد تا طبق دستور معاون اول رئیس جمهور و از بودجه تعریف شده برای ستاد تنظیم بازار هر چه سریعتر نسبت به پرداخت ضرر مرغداران از مابه تفاوت ثیمت تمام شده تولید گوشت مرغ و قیمت فعلی بازار اقدام گردد.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۹/۰۲/۱۸

    فقط شعار و شعار و شعار و دیگر هیچ
    خسته شدیم
    بنده به شخصه از همین دوره دره مرغداریمو گل میگیرم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com