مخالفت جهاد کشاورزی با هرگونه احداث کارخانه جدید خوراک دام

مخالفت جهاد کشاورزی با هرگونه احداث کارخانه جدید خوراک دام
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با هرگونه احداث کارخانه جدید خوراک دام در استان، کاملا" مخالف هستیم.
 عزیزاله شهیدی فر امروز در جمع مدیران صنایع غذایی و تبدیلی جهاد کشاورزی استان افزود: اهلیت افراد برای استقرار و احداث صنایع دارای اهمیت است و برای صدور مجوز باید تمامی جوانب طرح و اهلیت افراد با دقت بررسی شود.
وی ضمن تاکید بر دارا بودن چارچوب کاری و آیین نامه‌های مشخص در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی گفت: مشخص بودن چارچوب‌های کاری سبب می‌شود این مدیریت بدون چالش به کار خود ادامه دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حجم تولید محصولات کشاورزی در استان مازندران بالاست و نیازمند صنایع تبدیلی و تکمیلی است تا ارزش افزوده محصول را شاهد باشیم و امکانات ذخیره سازی محصول فراهم شود، ادامه داد: آمار و اطلاعات کاملی از حوزه مدیریت صنایع همراه با برنامه کاری تا افق ۱۴۰۰ صورت گیرد و تمام امور جاری این مدیریت در قالب برنامه مشخصی ارایه شود.
وی بر توزیع مناسب صنایع و استقرار آن در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: اظهار نظر‌ها برای جابجایی و انتقال صنایع باید شفاف و صریح باشد.
شهیدی‌فر گفت: اولویت‌گذاری برای کارخانه خوراک دام و طیور تعیین شود و در شهرک‌ها و در قالب زنجیره انجام شود و به هیچ وجه در زمین‌های کشاورزی مجوز صادر نشود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با هرگونه احداث جدید کارخانه خوراک دام کاملا مخالف هستیم، گفت: اشباع سورتینگ‌ها را در استان شاهد هستیم و در این راستا باید آمار و اطلاعات مربوط به این بخش با برنامه ریزی لازم در دسترس قرار گیرد تا سهیمه هر شهرستان مشخص شود و اگر شهرستانی نیاز به احداث سورتینگ ندارد ضرورتی برای صدور مجوز نیست.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com