مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تغییر کرد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تغییر کرد
با دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تغییر و حمید ورناصری به جای علی رضا ولی خواهد نشست.
به نظر می رسد تغییر مدیریت در شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پی نابسامانی بازار نهاده های دامی و نارضایتی دامداران اتفاق افتاده است چراکه طی ماه های اخیر قیمت نهاده‌های دامی به ویژه سویا و ذرت افزایش قابل توجهی داشت که به گفته کارشناسان بخشی از این افزایش قیمت به دلیل خالی بودن انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ذخایر استراتژیک این نهاده ها بود.
طبق ماده 5 اساسنامه شرکت پشتیبانی امور دام کشور، تهیه، تولید و نگهداری، توزیع و پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، مواد پروتئینی (حیوانی) و متفرعات آنها،حمایت از تولید کننده برعهده این شرکت است. اما، در زمانی که به دلیل مشکلات ارزی ورود نهاده های دامی به کشور دچار مشکل شد شرکت پشتیبانی امور دام نتوانست با تامین و توزیع به موقع خوراک دام و طیور، بازار را تنظیم و از بحران جلوگیری کند. این بحران که خود را به شکل افزایش قیمت تمام شده تولید در صنعت دام و طیور نشان داد در مقطعی بار مالی زیادی را به تولیدکننده و مصرف کننده تحمیل کرد.
امید است با مدیریت جدید علاوه بر سامان گرفتن بازار نهاده های دامی از تکرار مشکلات گذشته جلوگیری شود.
لازم به ذکر است، حمید ورناصری که امروز جایگزین علی رضا ولی می شود پیش از این مدیرعامل شرکت نهاده‌های دامی جاهد یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده وزارت جهاد کشاورزی را بر عهده داشت. تهیه و تامین نهاده های زیر بخش دام و طیور و همچنین تامین نهاده های مورد نیاز در برنامه های اصلاح نژاد گاو، گاومیش، گوسفند، بز و... از وظایف شرکت نهاده‌های دامی جاهد است و در سال های اخیر با دستور وزیر جهاد کشاورزی واردات بعضی محصولات کشاورزی مانند واردات پرتقال از ترکیه، واردات سویا و ذرت و کنجاله نیز توسط این شرکت انجام شده است.
همچنین شنیده ها حاکی از آن است که علیرضا ولی نیز از این پس، به عنوان  مدیرعامل موسسه جهاد استقلال فعالیت خواهد کرد.
 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۷/۱۱/۲۰

    باعرض سلام وخسته نباشید
    من کارگر اداره پشتیبانی اموردام بندرامام خمینی هستم حدود 6سال در این اداره به عنوان بارشمار کار میکنم و هنوز به صورت روزمزد کار میکنم سوال من این است که چراقراردادی نمیکنید حتی قراردادی پیمانی هم باشه هم راضیم چرا باید اینجوری باشیم
    لطفا پیگر این موضوع باشید
    باتشکر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com