مشکلات مرغداران در اسرع وقت مرتفع شود

مشکلات مرغداران در اسرع وقت مرتفع شود
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حل مشکل مرغداران، گفت: برخی مشکلات مرغداران بر زمین مانده که عمده آن عدم هماهنگی بین اتحادیه‌ها و وزارت جهادکشاورزی است.

محمدرضا رضایی کوچی عصر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرغداران شهرستان جهرم با بیان اینکه جهرم دومین تولید کننده مرغ در استان فارس است، اظهار داشت: باید وزارت جهاد کشاورزی از مرغداران حمایت ویژه کند و این انتظاری است که از این وزارتخانه داریم و در دیدارها و جلسات بر آن تاکید می‌کنیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط سختی است و باید از مرغداران حمایت کنیم، گفت: متأسفانه برخی مشکلات حوزه مرغداران بر زمین مانده که بخش عمده عدم هماهنگی بین اتحادیه‌ها و وزارت جهادکشاورزی است.

رضایی ادامه داد: اتحادیه باید در میدان کار باشد و کارها و مشکلات مرغداران را پیگیری و دنبال کند چرا که استان فارس به عنوان سومین تولیدکننده کشور نباید دچار مشکل باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بحث استمهال وام هم پیگیری خواهیم کرد و در هفته جاری این موضوع را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی اعلام کرد: بحث سوخت واحدهای مرغداری هم با توجه به جلسات قبلی فرماندار با مرغداران پیگیری شد و قرار شد که به اندازه ۷۲ ساعت (سه روز) سوخت ذخیره به مرغداران تحویل داده شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مرغداران مسائل و مشکلات خود را به مسئولین انتقال دهند، گفت: قطعاً آن مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کنیم و هر کجا که نیاز باشد ورود قانونی خواهیم کرد.

محمدحسن شعبانی اظهار داشت: شهرستان جهرم دارای ۸۶ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۲ میلیون قطعه در هر دوره جوجه ریزی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۵ واحد مرغ تخم گذار با ظرفیت ۵ هزار قطعه در هر دوره، افزود: در گوشت مرغ با ظرفیت تولید سالانه ۱۳ هزار تن در سال رتبه ۲ استان و در تخم مرغ با ۵۱۰۰ تن تولید سالانه در رتبه دوم فارس قرار داریم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا دغدغه، مسائل و مشکلات مرغداران در اسرع وقت حل شود.

در این جلسه نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی را در جریان مسائل و مشکلات مرغداران جهرمی قرار داد و وزیر نیز دستورات لازم را صادر کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com