مشکلی در تامین مرغ جود ندارد

مشکلی در تامین مرغ جود ندارد
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت خود را تولید و حمایت از تولیدکننده می‌داند و از این کار عقب‌نشینی نخواهد کرد.

درباره وضعیت تولید مرغ در استان گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی ۱۴ میلیون قطعه‌ای که در فروردین ماه امسال در استان انجام شد، مشکلی در تامین گوشت مرغ وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: روز گذشته ۲۰۰ تن مرغ گرم به استان تهران و ۳۰۰ تن مرغ گرم شهروندان استان مازندران تامین و توزیع شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران افزود: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مقابله با هنجارشکنان بازار ایستادگی می‌کند و به همین منظور ۲۵۰ پرونده تعزیراتی با ارزش ریالی ۶۰۰ میلیارد ریال را به تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد افزایش تولید برنج، ۲۵ درصد افزایش تولید مرکبات و صادرات محصولات کشاورزی از مازندران از جمله مواردی بوده که به صراحت می‌توان گفت سازمان جهاد کشاورزی توانسته در اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهد تا مشکلی در تامین و تولید محصولات کشاورزی بویژه گوشت مرغ نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان جهاد کشاورزی در سال مهار تورم و رشد تولید بر این است خللی در امنیت غذایی برای کشور و استان مازندران بوجود نیاید، گفت: زیرسوال بردن اقدامات دولت سیزدهم در بحث تولید غذا و امنیت غذایی کاری عبث و بیهوده است چراکه سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت خود را تولید و حمایت از تولیدکننده می‌داند و از این کار عقب‌نشینی نخواهد کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com