معاون جهاد کشاورزی ؛ قیمت مرغ 63 هزار تومان

معاون جهاد کشاورزی ؛ قیمت مرغ 63 هزار تومان
معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: اولویت ما تا عید نوروز، تنظیم بازار است و این امر به طور جدی دنبال می‌شود.

سیدمحمد جعفری درباره تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قیمت گوشت و مرغ در استان افزایشی است، اظهار کرد: برای اینکه به تعادل برسیم باید کالا به اندازه کافی داشته باشیم و به اندازه کافی هم در اختیار داریم و عاملان برای خرید و توزیع معرفی شوند.

وی افزود: به هر میزان که شهرستان‌ها لازم داشته باشند گوشت مرغ در اختیار قرار خواهد گرفت تا با قیمت مصوب به فروش برسد.

جعفری با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد با دستور وزیر جهاد کشاورزی و توسط شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان درب سردخانه توزیع می‌شود، تصریح کرد: گزارش داریم در برخی شهرستان‌ها ۶۳ تا ۶۹ هزار تومان قیمت گوشت مرغ است و قیمت بیشتر از ۶۳ هزار تومان مورد قبول نیست و هر شهرستان ۲۰ تن مرغ را طی ۴۸ ساعت آینده وارد بازار کند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی‌ها در دستورکار جدی قرار گیرد و بازدید از فروشگاه‌ها و انبارها برای ما بسیار مهم است، ادامه داد: به صورت گشت مشترک بازدید و نظارت از نانوایی‌ها مورد توجه جدی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اولویت ما تا عید نوروز، تنظیم بازار است و این امر به طور جدی دنبال می‌شود و تامین کالا جزو ماموریت‌های اصلی ما است.

جعفری بیان کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه بازار از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم باید بدانند هیچگونه افزایش قیمت وجود ندارد و کالاهای اساسی به میزان کافی وجود دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نظارت بر بازار مازندران آغاز شده و کالاهای تنظیم بازاری بدون محدودیت توزیع می‌شود.

در این زمینه محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: پلیس در کنار همه سازمان‌ها برای کمک و یاری است اما پلیس اقتصادی بر اساس نیاز جامعه فعالیت می‌کند و در مسایل اقتصادی ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه  پلیس اقتصادی بر این است که بر اساس اهداف و وظیفه‌مندی که داریم در حوزه اقتصادی اقدام کنیم، ادامه داد: باید پیش‌بینی، پیشگیری، کنترل و نظارت در حوزه کاری خود داشته باشیم.

رئیس پلیس اقتصادی مازندران با بیان اینکه کنترل بازار امر مهم و حیاتی است و باید بررسی کنیم کالاهایی که وارد بازار شد آیا به صورت منطقی و درست به دست مصرف‌کننده می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: در شهرستان‌ها پلیس اقتصادی نداریم اما اعلام می‌کنم هر شهرستان اعلام کند و با بنده تماس بگیرد بلافاصله تامین نیرو خواهم کرد.
 
نظرات شما
  •  

    احمد گفت : ۰۱/۱۲/۰۸

    سلام دو ماه پیش که مرغ زنده به ۳۳ هزار رسیده بود کجا بودین ؟؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com