16 تا 18 بهمن 96 رخ خواهد داد
قطب نمایش صنعت آسیا در نمایشگاه دام و طیور ابوظبی

قطب نمایش صنعت آسیا در نمایشگاه دام و طیور ابوظبی
نمایشگاه بین المللی ابوظبی برای دومین دوره بعنوان قطب جدید در بین رویدادهای نمایشگاهی VIV جهانی در تاریخ 7-5 فوریه 2018 برابر با 18-16 بهمن 1396 در محل مرکز نمایشگاه بین المللی ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی ADNEC برگزار خواهد گردید.
مجموع شرکت کنندگان بین المللی دوره دوم بیش از 350 شرکت از صنعت طیور از اغلب کشورها می باشد و پیش بینی می شود که بازدیدکنندگان بین المللی آن به تعداد 8,000 بازدیدکننده متخصص، تجار و خریداران از منطقه باشد. همچنین پیش بینی می شود که با توسعه بازدید کنندگان این نمایشگاه نسب به دوره گذشته، 700 نفر از کشور ایران در این نمایشگاه حضور و یا از آن بازدید نمایند
ویژگی های مهمی که می توان در این دوره به آن اشاره کرد عبارتند از :
-اختصاص خدمات ویژه برای VIP-Iran مشتمل بر ورود رایگان به سمینارهای همزمان نمایشگاه و دو شب اقامت رایگان در هتل Aloft  و بهره مندی از پذیرایی های VIP – Lounge
-رویداد ابوظبی نمایشگاه تخصصی در عرصه پروتئین حیوانی در منطقه خاورمیانه، آفریقا، و فراتر از هند تا آسیای مرکزی
-با حمایت VIV  اروپا و آسیا
-ابوظبی دارای موقعیتی استراتژیک که رسیدن به آن از اقصی نقاط جهان سهل و واجد خطوط پروازی از همه فرودگاه های دنیا برای سفرهای تجاری
-تاکیدی بر رشد و توسعه کشاورزی و دامپروری پایدار در منطقه
-فصل جدیدی برای سرمایه گذاران منطقه در سرعت بخشی سریع به اقتصاد صنایع غذائی و تولیدات پروتئین حیوانی
-ابوظبی با جاذبه های توریستی بین المللی
-مقارن با شروع نمایشگاه نوآوری های کشاورزی GFIA نیز برگزار خواهد شد.
-فرصتی استثنائی و دیدار با مشتریان جدید
  • شرکت های برتر و صاحب نام ایرانی و فعال در عرصه بین المللی در نمایشگاه صنعت دام و طیور ابوظبی به نمایندگی و قدرت توانمندی این صنعت را با حضور خود به نمایش خواهند گذاشت
  • بازدیدکنندگان می‌توانند در گردهمایی مجدد این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاهی ملی ابوظبی (ADNEC) برگزار می‌شود منتظر تجربیاتی بهتر باشند؛ چرا که با اضافه شدن سالن های نمایشگاهی، در این مرکز نمایشگاهی، غرفه‌های بیشتری برای مشارکت کنندگان تدارک دیده شده است.
    اضافه شدن سالن جدید
    با نگاهی به دوره اول نمایشگاه ملاحظه می‌گردد که نمایشگاه VIV MEA 2016 با مجموع 6243 بازدید‌کننده از 109 کشور، با موفقیتی فراتر از انتظار خود روبه‌رو شده است؛ این جمعیت برای بازدید از نمایشگاهی متشکل از 279 شرکت‌کننده در مرکز نمایشگاهی ملی ابوظبی گردهم آمده بودند. درحالی که نمایشگاه سال 2016 سه سالن ADNEC را به خود اختصاص داده بود، فضای VIV MEA 2018 به چهار سالن افزایش یافته تا بتواند پاسخگوی تقاضای بالا برای فضای غرفه‌ها باشد.
    فهرستی از شرکت کنندگان احتمالی نمایشگاه در ماه اکتبر فراهم شده که شامل نام تولیدکنندگان و سازمان‌های صنعت پروتئین حیوانی از حداقل 42 کشور می‌باشد. این مجموعه به صورت خاص فعالان جهانی در بخش تأمین مواد غذایی، تجهیزات، ژنتیک و سلامت حیوانات این بار به صورت گروهی متشکل از حدود 30 شرکت گرد هم آمده‌اند که مرکز آنها در خاورمیانه و شامل شش شرکت از امارات متحده عربی می‌باشد و نزدیک به 40 شرکت‌کننده از هلند و بیش از 20 شرکت‌کننده از ایتالیا به طور موقت در نمایشگاه حضور خواهند داشت. دیگر کشورهایی که تعداد بالایی از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند، شامل فرانسه، اسپانیا و چین هستند که هرکدام با 17 شرکت‌کننده نمایشگاهی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند،؛ همچنین 15 شرکت‌کننده از ترکیه، از بلژیک و هند نیز هر کدام با 12 شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند.
    «انتخاب ابوظبی به عنوان محل برگزاری نمایشگاه در اولین دوره از VIV MEA بازخورد بسیار خوبی به دنبال داشت.» روآن برکولو، مدیر بین المللی VIV در گفته‌های خود اظهار داشت «امکانات نمایشگاهی مدرن در ADNEC دارای کیفیتی بالا هستند. مزیت دیگر این نمایشگاه فاصله حدودا 20 دقیقه‌ای آن تا فرودگاه بین المللی ابوظبی است؛ این فرودگاه پذیرای پروازهایی از مهمترین خطوط هواپیمایی بین المللی بزرگ می‌باشد.»
  • کشور ایران در جذب بازدیدکنندگان متخصص همواره مقام اول و یا دوم را داشته است
  • همچنین در زمان برگزاری نمایشگاه فوریه 2018 (بهمن 1396)، برنامه کاملی برای برگزاری کنفرانس‌ها در ADNEC توسط مرکز جهانی VIV با همکاری سازمان‌های صنعتی متعدد تدارک دیده شده که تمامی بخش‌های پروتئین حیوانی غیر از خوک را تحت پوشش قرار می‌دهد.
     رینیت ویندلز، مدیر نمایشگاه VIV MEA عنوان کرده است: «ما مصمم هستیم که با فراهم نمودن مجدد یک موقعیت بین المللی برای مشاغل در ADNEC، در دوره دوم نمایشگاه VIV MEA ابوظبی در سال 2018، پایه‌گذاری‌های عالی حاصل از رویداد نمایشگاهی 2016 را گسترش دهیم.»
    «در واقع، پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد بازدیدها در فوریه به 8000 افزایش یابد که 28% بیشتر از دوره قبلی خواهد بود. ما برگزارکنندگان این نمایشگاه، با هدف گردهم آوری افراد برتر این صنعت در ابوظبی، یعنی قلب ناحیه خاورمیانه/شمال آفریقا (MENA) برنامه‌هایی اختصاصی برای استقبال از نمایندگان مورد نظر خود از کشورهای اصلی ناحیه اعم از عربستان سعودی، هند، اندونزی، و همچنین مراکش، ایران و مصر تدارک دیده ایم.»
    پرورش دهندگان فارم های مرغ مادر، گوشتی و تولیدکنندگان تخم مرغ، فراوری و پاستوریزاسیون تخم مرغ، پرورش دهندگان فارم های سایر پرندگان مانند بوقلمون و شتر مرغ و فراوری گوشت آن ها، سازندگان تجهیزات دام و طیور، تولیدات دارو و واکسن، ژنتیک، نهاده ها،  اتوماسیون و پدهای سلولوزی، بهینه سازی مصرف انرژی و انواع محصولات و خدمات که واجد مزیت رقابتی در بازارهای بین المللی است فرصت می یابند در این رویداد حضور می یابند.
    این گردهمایی تجدید فرصتی است برای دست اندرکاران صنعت دام و طیور ایران، مقامات دستگاه های ذینقش، مدیران و اعضای تشکل ها، سرمایه گذاران، مرغداران، دامداران، متخصصین و کارشناسان که روح تازه ای به کالبد صنعت دامپروری ایران بدمند.
    علاقه مندان برای سفر به ابوظبی وقت چندانی ندارند.

    لینک ثبت نام بازدیدکنندگان:
    https://www.databadge.net/vivm2018/reg


    از وب سایت بازدید کنید
    وب سایت نمایشگاه به منظور آمادگی برای دوره دوم نمایشگاه VIV MEA 2018 محتوا و ظاهر خود را نوسازی نموده است؛ وب سایت www.vivmea.nl به نوعی طراحی شده که علاوه بر قابلیت دسترسی از طریق رایانه‌های شخصی و لپ تاپ، در تمامی دستگاه‌های تلفن همراه نیز پاسخگو باشد.
    علاقمندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‌ریزی بازدید از نمایشگاه را در وب سایت مشاهده کنند.
    "اکنون زمان آن رسیده است که تاریخ 5-‎7 فوریه 2018 را برای نمایشگاه بعدی VIV MEA ثبت کنید و پرواز و هتل خود را رزرو نمایید.» روآن برکولو در پایان بیان کرد: «وب سایت، روشی ساده برای برقراری ارتباط با تیم ما فراهم نموده تا در رزرو هتل و فرآیند دریافت ویزا به بازدیدکنندگان کمک کنند.»


    جهت دریافت نقشه مکانی نمایشگاه دام و طیور ابوظبی و یا فرم ثبت نام و دریافت پکیج های مسافرتی از اینجا وارد شود

    شماره های 66927433 021 – 66574632 021 جهت پاسخگویی و ارائه بیشتر اطلاعات در دسترس مخاطبین می باشد

    تهیه کننده: شرکت سان صفا نماینده سازمان VIV در ایران
     
     
    نظر خود را ثبت نمایید
    • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
    • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
    • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
    • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
    Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com